Gå til innhold

Til menn som er forelsket!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sender du mye mld til hun du er forelsket i?

Jeg har hatt et av/på forhold til en i lengre tid. Jeg trodde vi likte hverandre like godt, men nå tviler jeg.

Han sender nesten aldri mld, spør aldri hvordan jeg har det. Det er alltid jeg som sender først, jeg får svar, men det tar alltid tid, og aldri spm tilbake :(

Dette føles veldig enveis.

KAN han være interessert allikevel? er det jeg som overanalyserer?

Når vi møtes er alt helt ok, han klemmer, kysser, viser at han er glad i meg. Så hvorfor ingen mld?

Sukk... Jeg blir sprø av meg selv, å være forelsket er jo bare slitsomt, for jeg blir jo helt fjern og rar :(

Anonymous poster hash: 44795...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er interessert så sender jeg spørsmål tilbake.

Når jeg ikke er interessert så sender jeg bare korte svar på det hun spør om. Altså svar som ikke krever noe videre oppfølgning. Så spørs om han du holder på med er interessert.

Skrevet

Det kan være frykt for å fremstå som for pågående, men siden du inviterer til at han skal ta initiativ så er det kanskje ikke så sannsynlig (med mindre han er skikkelig awkward penguin).

Det kan være at han ikke liker SMSing og telefonering. Mange menn er sånn, men man pleier gjerne å gjøre det allikevel når ting er nytt og spennende.

Det kan være at han ikke er så hypp på deg. Holder egentlig en knapp på den, desverre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vanskelig dette her. Jeg er en person som holder veldig igjen på alt i starten. Det eneste du kan se på meg om jeg er interessert eller ei er hvor villig jeg er til fysiske treff. Altså, kun hva jeg gjør, sjelden og aldri hva jeg sier. Så da er spørsmålet, hva slags mann har du med å gjøre? Jeg vil påstå at om han er veldig villig til å finne på ting med deg så er du nesten på trygg grunn uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...