AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg holder på å slutte med snus. Klokken er nå 3:30 om kvelden, morgenen, whatever. og jeg holder på å klikke!!!! Abstinenser til tusen! Jeg har nå vært 1 dag å 3 timer snusfri. Magen vrir seg og jeg har en helt sinnssyk uro i kroppen! Ligger å klør meg til blods, fordi det er så ekkelt i kroppen. Jeg har sånn nikotin-fri snus, men den svir og hjelper ingenting. føler fortsatt en form for uro i kroppen, og jeg begynner å bli litt sinna. Dette er et sann helvette!!!!!!!! Anonymous poster hash: 3396d...28e
Kjetil.. Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Drikk masse vann å spis gulrøtter eller noe annet sunt du kan knaske på for å holde hendene opptatt.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 (endret) Slutt å innbill deg ting. Jeg sluttet på dagen etter 13 år. Du bare bestemmer deg for å slutte, enkelt og greit. Ikke noe dikkdakkeri, ikke synes synd på deg selv. Bare vær glad for at du lever lenger og sparer masse penger. Ingen nikotinfri snus, ingen plaster. Bare slutt i morgen- ferdig- done deal. Finn noe annet å bruke pengene på. Endret 9. august 2014 av FuturePrimitive
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 I dag er jeg forbanna. Sint på alt og alle! Men forsatt snus fri. Anonymous poster hash: 3396d...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå