AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Noen med erfaringer? Ikea, Bohus eller? Vil ha et stort, med litt lengde på "tuppene" (vet ikke hva det heter.) Takk for tips! Anonymous poster hash: 1131f...2bb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Buhus Anonymous poster hash: a510b...f05
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Noen med erfaringer? Ikea, Bohus eller? Vil ha et stort, med litt lengde på "tuppene" (vet ikke hva det heter.) Takk for tips! Anonymous poster hash: 1131f...2bb Skal du ha et støvsamlende teppe? Er det gulvkaldt der du skal ha teppet? Jeg ville sett på Ikea. Og jeg ville valgt et teppe som er anderledes, som kan tørkes rest for støv m.m. med kun en fuktig mopp Anonymous poster hash: 644af...485
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Noen med erfaringer? Ikea, Bohus eller? Vil ha et stort, med litt lengde på "tuppene" (vet ikke hva det heter.) Takk for tips! Anonymous poster hash: 1131f...2bb Noe slikt? "...nytt spisestueteppet vel og merke!!! Jeg føler jeg har gjort et KUPP! Teppet er egentlig et vegg til vegg teppe kjøpt på TK gulv og interiør. Jeg har lenge ønsket med det lyse til Slettvoll, men det er noen sinnsyke priser på det, priser jeg ikke har lyst eller penger til å ta meg råd til. Jeg har vært så å si overalt hvor de selger STORE tepper , men ikke funnet noen jeg har likt eller har følt har tilsvaret prisene rundt om. Når jeg da for litt siden var en tur på TK falt jeg pladask for rullen med vegg til vegg teppet og tenkte at det ville bli fint. Gjett hva! For 4×2 m ga jeg 1300 kr, det synes jeg ikke er så verst altså! Jeg elsker det, renslig, pent og lett å vaske av-en drøm! " http://villapaprika.no/2012/06/i-mal/ Anonymous poster hash: 644af...485
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Noen med erfaringer? Ikea, Bohus eller? Vil ha et stort, med litt lengde på "tuppene" (vet ikke hva det heter.) Takk for tips! Anonymous poster hash: 1131f...2bb Her er tepper både med kort og med lang lugg http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/Textiles/10692/ Anonymous poster hash: 644af...485
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Skal du ha et støvsamlende teppe? Er det gulvkaldt der du skal ha teppet? Jeg ville sett på Ikea. Og jeg ville valgt et teppe som er anderledes, som kan tørkes rest for støv m.m. med kun en fuktig moppAnonymous poster hash: 644af...485 Jeg trodde alle tepper var støvsamlende? Men kanskje ikke? Er ikke gulvkaldt nei.Anonymous poster hash: 1131f...2bb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar!Anonymous poster hash: 1131f...2bb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg trodde alle tepper var støvsamlende? Men kanskje ikke? Er ikke gulvkaldt nei.Anonymous poster hash: 1131f...2bb Noen av disse tror jeg er ca slik som jeg tenker på (som kan tørkes av med en fuktig mopp) som jeg har sett hos en venninne http://www.teppeland.no/produktkategori/salongtepper/wilton-syntet-moderne/ f eks denne http://www.teppeland.no/produkter/lano-tivoli-5772-227/ Det er lurt å spørre i en teppebutikk Anonymous poster hash: 644af...485
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Jeg trodde alle tepper var støvsamlende? Men kanskje ikke? Er ikke gulvkaldt nei.Anonymous poster hash: 1131f...2bb De teppene med luv og spesielt de med lang luv er spesielt støvsamlende. Det er heldig at det ikke er gulvkaldt hos deg, for da trenger du ikke å ha tepper som isolerer mot kulda. Tepper som kan moppes på et blunk er svært praktiske Kanskje har de slike på Ikea og de fleste steder der det selges tepper Takk for svar! Anonymous poster hash: 1131f...2bb Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lykke til med valg og kjøp av tepper! Anonymous poster hash: 644af...485
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Skal du ha et støvsamlende teppe? Er det gulvkaldt der du skal ha teppet? Jeg ville sett på Ikea. Og jeg ville valgt et teppe som er anderledes, som kan tørkes rest rent for støv m.m. med kun en fuktig mopp Anonymous poster hash: 644af...485 Beklager skriveleif Anonymous poster hash: 644af...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå