Gå til innhold

Er redd daten min dobbeldater.... Noen som føler samme ubehag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd daten min dobbeldater. Jeg har møtt han 4 ganger nå, og jeg kjenner at jeg har panikken om at han dobbeldater. Er jeg dum som tenker sånn? Eller gjør dere det samme når dere har datet?

Jeg og han har hatt sex, og dermed er det enda vondere for meg hvis han dobbeldater føler jeg.... Jeg vil ikke dobbeldate. Fortsetter å prøve å finne ut av han,men hvis jeg finner ut at han dobbeldater, så dropper jeg han.

Han sa at han skulle på en liten fest i morgen, men at han kunne komme til meg etter festen. Jeg er på jobb mens han er på fest, så dermed så gjør det jo ikke meg noe men hvis den festen ikke er en fest, og det er en date, så vil jeg kutte med en gang, men jeg må velge å stole på han, så jeg velger å stole på han selv om jeg ble skeptisk.

Hvordan tenker dere om sånnt?

Anonymous poster hash: db7f7...b7d
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

si at du kan hente han på festen?

Men du har ingen tegn til at han dobbeldater ellers? Ville bare spurt rett ut, egentlig.

Skrevet

Siden dere kun dater kan vel han treffe alle damene han vil. Smarte menn dater gjerne mange damer for å se hvem som er kjærestemateriale. Dere er jo ikke ekslusive. Gå ut å ha det gøy.. Truffet han 4 ganger og ikke sex? Jeg hadde droppet deg med mindre du er jævla digg )

• Liker 1
Skrevet

Når man dater så er det dessverre ikke slik at det finnes noen regel som sier at man ikke kan dobbeltdate, selv om jeg selv er av den typen som bare dater en om gangen av respekt. Så lenge dere ikke har blitt enige om å ikke date andre, så gjør han ingenting galt. Så du må rett og slett spørre han om han gjør det, svarer han nei, så er det greitt og deretter må du begynne å stole på han.

• Liker 2
Skrevet

Siden dere kun dater kan vel han treffe alle damene han vil. Smarte menn dater gjerne mange damer for å se hvem som er kjærestemateriale. Dere er jo ikke ekslusive. Gå ut å ha det gøy.. Truffet han 4 ganger og ikke sex? Jeg hadde droppet deg med mindre du er jævla digg )

Vel, han er ikke mye forelsket hvis han kjører flere kvinner samtidig for å se hvilke ut av de som passer ham...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev jo at de har hatt sex da…

Anonymous poster hash: acb5a...5bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt rett ut jeg.

Og hadde ikke hatt sex før man er "eksklusiv", altså i et forhold. Men er klar over at ikke alle gjør det på min måte.

Kjente engang en som datet 4 jenter samme uke, uff. Unner ikke jenter sånt.

Du må nesten bare spørre rett ut, og hvis han dobbeltdater, så er han kanskje ikke drømmemannen uansett?

Drømmemannen har jo bare øyne for "deg" :)

Anonymous poster hash: 1c577...b19
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart han dobbeltdater. Det gjør alle menn med respekt for seg selv.

Anonymous poster hash: 4f242...aa5
Skrevet

Det gjør de ikke nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør de ikke nei.

Er du mann?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke gjort noe galt så lenge dere ikke er eksklusive, nei. Fant selv ut i går at han jeg dater dobbeldater og har sex med andre, kommer til å melde meg ut. Ikke for at jeg er sur eller noe slikt, men fordi jeg synes gutter som prøver seg på flere samtidig er turn-off. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: bb954...7e8
  • Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Godt å vite at jeg mangler selvrespekt!

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Spør rett ut. Vær forberedt på et svar du ikke vil ha.

• Liker 1
Skrevet

Er du mann?

Er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg vet holder på med andre også. Han har sagt rett ut at han er "glad i jenter" og har draget så det holder, så visste egentlig helt fra starten at jeg ikke var den eneste. Attraktive gutter går ikke uten jenter og sex og bare venter på den rette.

Etter en 6-7 dater spurte jeg han rett ut, og han svarte ja. Ikke direkte, men indirekte. Hadde egentlig bestemt meg for å kutte han ut, fordi jeg i prinsippet syns sånn er ikke ok. Likevel velger jeg å fortsette. Jeg liker han godt og han liker meg. Han har sagt at han ser på meg som kjærestemateriale, men jeg tror ikke kan kutter ut andre jenter før vi evnt. blir sammen.

Jeg har også datet flere samtidig, men når det går så langt som sex føler jeg ofte for å konsentrere meg om en. Tror ikke gutter føler det på den måten.

Jeg tror de fleste attraktive mennesker, både gutter og jenter, som har mulighet til å date/ligge med flere benytter seg av det. Man skal være ganske sikker på en person før man brenner alle broer med de andre. Jeg tror helt oppriktig "min" liker meg godt og ser potensiale i meg, men likevel har han andre jenter i bakhånd. Ekkel tanke, men for min del var det ikke nok til å gi helt slipp. Ikke enda...

Anonymous poster hash: f3526...118
AnonymBruker
Skrevet

Er du?

Jepp. Er du?

Skrevet

Det gjør de ikke nei.

enig... Det er utrolig desperat handling å dobbeldate.

Skrevet (endret)

Jeg dater en fyr som jeg vet holder på med andre også. Han har sagt rett ut at han er "glad i jenter" og har draget så det holder, så visste egentlig helt fra starten at jeg ikke var den eneste. Attraktive gutter går ikke uten jenter og sex og bare venter på den rette.

Etter en 6-7 dater spurte jeg han rett ut, og han svarte ja. Ikke direkte, men indirekte. Hadde egentlig bestemt meg for å kutte han ut, fordi jeg i prinsippet syns sånn er ikke ok. Likevel velger jeg å fortsette. Jeg liker han godt og han liker meg. Han har sagt at han ser på meg som kjærestemateriale, men jeg tror ikke kan kutter ut andre jenter før vi evnt. blir sammen.

Jeg har også datet flere samtidig, men når det går så langt som sex føler jeg ofte for å konsentrere meg om en. Tror ikke gutter føler det på den måten.

Jeg tror de fleste attraktive mennesker, både gutter og jenter, som har mulighet til å date/ligge med flere benytter seg av det. Man skal være ganske sikker på en person før man brenner alle broer med de andre. Jeg tror helt oppriktig "min" liker meg godt og ser potensiale i meg, men likevel har han andre jenter i bakhånd. Ekkel tanke, men for min del var det ikke nok til å gi helt slipp. Ikke enda...

Anonymous poster hash: f3526...118

Fornuften sier at du bør gi slipp, men jeg vet hvordan det er å bli blind. Jeg er blindt forelsket blitt, og det er faktisk noe jeg vil ut av Dater en mann jeg er usikker på.

Endret av Meline37
Skrevet

Han har ikke gjort noe galt så lenge dere ikke er eksklusive, nei. Fant selv ut i går at han jeg dater dobbeldater og har sex med andre, kommer til å melde meg ut. Ikke for at jeg er sur eller noe slikt, men fordi jeg synes gutter som prøver seg på flere samtidig er turn-off. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: bb954...7e8

Helt enig!

Skrevet

Om du ikke ønsker at en date skal dobbeltdate, så må du nesten avklare dette med vedkommende. For så lenge dere ikke er eksklusive, så har dere ingen forpliktelser som tilsier at dere ikke kan treffe andre, uavhengig av om dere har sex eller ikke, og uavhengig av hva man selv synes om dobbeltdating.

I ditt tilfelle er det nok greiest å spørre ham rett ut, og så velge hva du vil gjøre ut fra hva svaret blir. Jeg vil også råde deg til å avklare slikt i fremtiden, i alle fall før seksuell kontakt, ettersom det er viktig for deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...