Lemurjenta Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei! Jeg sliter litt med å finne en god ansiktskrem til min hud, så jeg håper noen her kan hjelpe Jeg har ganske tørr hud mellom øyenbrynene og rundt nesen. Syns jeg har fått en ganske tydelig "sinnarynke" det siste halvråret, og det er sikkert på grunn av den tørre huden. Ellers får jeg lett oljete hud på siden av nesen og i pannen. Får også lett uren hud i T-sonen og ved kjevelinjen. Er forresten 22 år gammel. Trenger tips til ansiktskrem, og gjerne også sminke til huden
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 maria åkerberg Anonymous poster hash: 92ef7...3d7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Eucerin Dry Skin 5% Karbamid Face Creme 50ml - Apotek 1 Anonymous poster hash: e858b...bc3
Lemurjenta Skrevet 9. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2014 Takk for svar, dere! Noen som har flere tips?
Trollsaape Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg ville anbefale å bruke litt næringsrik olje på tørr huden din. Kanskje avokado olje. De fleste kremer er jo olje med vann, men de inneholder ikke den beste olje =) Ellers bruk krem eller olje (mandel eller jojoba, for eksempel) som passer for kombinert eller litt fett hud. Og bruk mild skrubb som vil ikke irritere tørr huden din (du kan lage den med havre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå