Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I juni, på tons of rock!

Møtte jeg (etter det jeg husker) en nydelig jente! Du satt og drakk vin, det var siste band som spilte i teltet, jeg satt rett over deg før vi begynte å snakke. Du drakk vin fra en gul "pose" , vi snakket litt om festivalen. Men plutselig så fikk jeg inntrykk av at vi hadde samme interresse og legning, og spurte om du var skeiv noe du tydeligvis var. Du jobbet som frivillig med å rigge opp og ned scene. Vi kysset og hadde det koselig! Du var der med en kompis, og var ifra Skien! Dette er alt jeg husker, men dette har jeg tenkt på i hele sommer!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg søker etter deg, kanskje det er for å se om ølbrillene fungerer bra, om det er for å huske navnet ditt og få alle brikkene på plass, eller om det er for å se om den kontakten vi hadde når vi var fulle forsatt er der når vi er edru. Eller at jeg bare er desperat!

Om noen vet om som jobbet som frivillig, eller om den personen leser dette. Så skriv en kommentar da :/

Anonymous poster hash: 7de98...2ff

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var meg.

Anonymous poster hash: 704a6...501
  • Liker 2
Skrevet

Ta kontakt med festivale-arrangørene og de som styrer med frivillige, kanskje de vet hvem du mener. Eller om det finnes npe side/facebookside for festivalen, kan du prøve der, så kanskje noen andre frivillige kjenner henne?

AnonymBruker
Skrevet

Lesbe fra Skien? Ta kontakt.

Anonymous poster hash: cd9a1...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd og sjekka Gaysir?

Anonymous poster hash: f38b3...9fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om hun var lett på tråden...

Anonymous poster hash: 93cc8...65a
Skrevet

TG her!

Har både sjekket instagram, gaysir, og Facebook!

Jeg spurte om hun var på gaysir, men da sa hun " nei ikke enda"

Det irriterer meg at man kan huske både kyss og blikk, men ikke ansikt! Blir helt frustrert.

Jeg har liten tro på å spørre arrangørene, men det skader vel ikke! Takk for tips :)

Nå er vel ikke jeg så ikke stram på tråden jeg heller, som får en person på hjernen etter en kveld i 2 Mnd, i tillegg ganske desperat etter å finne hun ;)

Skrevet

Og det er ikke ofte man får så god kontakt med noen, som i tillegg er lesbisk! Kanskje derfor det har brent seg fast også! ;)

TG!

Skrevet

Lesbe fra Skien? Ta kontakt.

Anonymous poster hash: cd9a1...0ae

;)

Skrevet

Og det er ikke ofte man får så god kontakt med noen, som i tillegg er lesbisk! Kanskje derfor det har brent seg fast også! ;)

TG!

TG?

Anonymous poster hash: 704a6...501

• Liker 2
Skrevet

Oi! Mente så klart, TS! :) sorry ;)

Skrevet

Har du lagt ut etterlysningen på facebooksiden til festivalen? Ikke sett den der nemlig.

Og du bør kanskje også inkludere hvilken dag det var snakk om. Om hun ikke ser den selv, ser kanskje bekjente den.

Lykke til i jakten! Og finner du henne ikke i år, så får du dra igjen neste år og satse på at hun er der.

Anonymous poster hash: 2eee1...c1e

Skrevet

Nei, det har jeg ikke turt! Haha. Men kjente en som jobbet som frivillig, så spurte henne noen timer etterpå om hun kunne se om hun fant hun!

Dette var på torsdag, siste bandet som spilte :)

Takk, det håper jeg også :)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke turt! Haha. Men kjente en som jobbet som frivillig, så spurte henne noen timer etterpå om hun kunne se om hun fant hun!

Dette var på torsdag, siste bandet som spilte :)

Takk, det håper jeg også :)

Noe så hærlig og lese om 💙

Håper du finner henne og hvem veit.. ;)

Anonymous poster hash: 1a610...69c

Skrevet

Høres ut som om hun var lett på tråden...

Anonymous poster hash: 93cc8...65a

Fordi hun klina på festival? Herregud...

Anonymous poster hash: b6632...63f

Skrevet

I juni, på tons of rock!

Møtte jeg (etter det jeg husker) en nydelig jente! Du satt og drakk vin, det var siste band som spilte i teltet, jeg satt rett over deg før vi begynte å snakke. Du drakk vin fra en gul "pose" , vi snakket litt om festivalen. Men plutselig så fikk jeg inntrykk av at vi hadde samme interresse og legning, og spurte om du var skeiv noe du tydeligvis var. Du jobbet som frivillig med å rigge opp og ned scene. Vi kysset og hadde det koselig! Du var der med en kompis, og var ifra Skien! Dette er alt jeg husker, men dette har jeg tenkt på i hele sommer!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg søker etter deg, kanskje det er for å se om ølbrillene fungerer bra, om det er for å huske navnet ditt og få alle brikkene på plass, eller om det er for å se om den kontakten vi hadde når vi var fulle forsatt er der når vi er edru. Eller at jeg bare er desperat!

Om noen vet om som jobbet som frivillig, eller om den personen leser dette. Så skriv en kommentar da :/

Hvis du ikke husker hverken navn eller ansikt kan det jo bli smått tricky, for hvis du finner, vet du det egentlig ikke :P

Anonymous poster hash: 8a17e...05a

Skrevet

Hehe! Finner jeg henne så vet jeg nok hvem det er! Det er bare vanskelig å sette ansiktet på plass. :) samme med navn, får jeg vite navnet så blir det nok " åh det var det ja" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...