AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Min venninne sa til meg at hun ville tro det var flest eldre som tar dette studiet. Det kan vel ikke stemme? Skjønner jo at dette ofte er et studie mange velger å legge på som ekstra erfaring når man allerede er i jobb, f.eks førskolelærer, lærer, osv osv. Men det må da vel være noen unge sjeler som også velger dette? Jeg er veldig spent og gruer meg litt. Derfor lurer jeg på om det er noen her som skal studere pedagogikk på uio til høsten? Eller andre universiteter for den saks skyld. Hvor gammel er du? Eller noen som har studert dette tidligere? Fortelle litt? Anonymous poster hash: 23565...b7f Anonymous poster hash: 23565...b7f
Purple Basil Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeg er 26 og skal studere pedagogikk, holder til et annet sted i landet enn deg, men jeg bytter over til pedagogikk ved UiO neste år Skal ta et par emner psykologi ved siden av, da jeg ønsker å gå videre innen denne retningen når jeg starter på UiO. Har en bachelorgrad fra før som jeg ikke har fått bruk for, så nå prøver jeg noe nytt Er det noen spesiell retning du vil gå senere i studiet? Endret 9. august 2014 av Purple Basil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå