AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hei, skal drikke for første gang på en evighet imårra, og jeg vil ta det litt pent. Pleier egentlig å drikke øl eller rusbrus, men magen min blir ekstremt oppblåst av det, så jeg føler meg ukomfortabel resten av kvelden. Noen som har forslag til hva man kan drikke for å unngå og bli oppblåst? Kan godt være sprit, men hva bør jeg isåfall blande med? Vin er også aktuelt, men det har vel endel gjær som gjør meg om til en ballong?😂Anonymous poster hash: be1e8...40a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Vodka, blandet med noe uten (eller med lite) kullsyre. Ellers fungerer hvitvin fint for meg. Anonymous poster hash: 44e02...306 1
Gjest pluviophile Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 En god GT er aldri feil. Fungerer i alle fall for meg, og jeg plages veldig med oppblåst mage... Ellers foretrekker jeg knusktørre hvitviner, alternativt like knusktørre musserende.
Noma Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Kan jo evt kjøpe en halvflaske med vin, også heller gå over på noe annet etterhvert? Om du fort blir oppblåst så er det jo greit å styre unna blandevann med kullsyre også. Om du blander appelsinjuice med pasoa og malibu får man en ganske okei drink.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg drikker alltid rødvin og blir ikke oppblåst av det. Har ellers samme problem som deg. Anonymous poster hash: ab0fe...7fd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Tørr hvitvin og ellers alt som ikke har kullsyre. Anonymous poster hash: ead24...393
venus_ Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Jeg blir oppblåst av øl, cider og rusbrus, men vin går helt fint.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Hold deg til det som har lavest sukkerinnhold. Altså vodka, tørr hvitvin o.s.v.Anonymous poster hash: b83c3...442 1
Knask Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 (endret) Sliter også meg magen om jeg drikker øl Endret 24. desember 2018 av Knask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå