OlaP Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Menn kan gjøre mye rart for å få en dame han er interessert i, dette vet man bare man har sett noen filmer eller reklamer for den saks skyld. Men hva er det villeste dere damer har gjort? Jeg vil tro at dere er like gale, men mange er kanskje litt mer subtile...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 for det meste har det startet med et smil og litt større følelser fra gutten enn jeg. Villeste fra min side har nok vært når jeg ba samme gutten ut på fest i 6 mnd før han ble med. Vi har vært sammen i 10 år og har ett barn sammen nå. Anonymous poster hash: 6274f...f38 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 for det meste har det startet med et smil og litt større følelser fra gutten enn jeg. Villeste fra min side har nok vært når jeg ba samme gutten ut på fest i 6 mnd før han ble med. Vi har vært sammen i 10 år og har ett barn sammen nå. Anonymous poster hash: 6274f...f38 Hvordan kjempet du eksakt for å få han? Anonymous poster hash: 5e59e...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Han bodde i en annen by. Jeg sendte han melding og løy om at jeg snart skulle til hans by i et annet ærend. Dette for å teste om han ville treffe meg. Det ville han. Senere sa jeg reisen dessverre var avlyst. Og at det var en stund til neste gang jeg kom. Men det ble til at vi møttes da, noen måneder senere. Viste seg at han var en drittsekk uansett, så det var bortkastet arbeid. Anonymous poster hash: 150fb...158 1
Inwe Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg fulgte etter en fyr hjem fra byen, og inn på soverommet hans (selvom han sa klart i fra at jeg heller burde dra hjem). Brukte unnskyldningen "vi må snakke" siden det hadde skjedd ting mellom oss før (ikke sex), og vi jobber sammen. Jeg behøver kanskje ikke nevne at det ikke ble noe den kvelden, eller videre? Endte med å vandre sint og bitter (på alle mannfolk jeg så, må huske jeg var full) hjem midt på natta. Merkelig nok er det ikke klein stemning mellom oss i dag, og jeg har kommet over han for lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jeg klippet av ham hår mens han sov,og laget Voodo-dukke av det. Anonymous poster hash: f1c9c...576 2
94happy Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Jeg har ikke gjort én enkeltting, men sammen har alle de små enkelttingene blitt altfor mye galskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå