Gå til innhold

Kjøpt klær på faktura... Må jeg betale hvis jeg skal returnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at jeg må betale returfrakt, det er greit, men må jeg overføre hele beløpet hvis alt skal returneres? Står ikke noe om det på nettsiden. Dette er Gudrun Sjöden.

Anonymous poster hash: 09b2a...38b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

om du skal betale returfrakt så er det jo bare å stappe det i en pose eller noe å sende det på posten :) da betaler du der :)

evt korrigeringer på faktura fikser de du har kjøpt det fra :)

Anonymous poster hash: d6365...620
AnonymBruker
Skrevet

Tenkt å bare sende med ferdigfrankert lapp, men jeg lurer da på om jeg må betale hele fakturaen og så få tilbakebetalt hele summen minus frakt eller om jeg bare kan betale frakten på 55 kroner? Skal returnere alle plaggene jeg bestilte.

Anonymous poster hash: 09b2a...38b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare å betale for det jeg skal betale for. Jeg trekker fra for de klærne jeg evt. skal beholde, frakt og returfrakt og så betaler jeg resten av regningen. De er sikkert vant til begge deler. Gjør som det passer deg best og så hører du nok fra de om de ikke er fornøyd.

Anonymous poster hash: b35a4...fb3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare å betale for det jeg skal betale for. Jeg trekker fra for de klærne jeg evt. skal beholde, frakt og returfrakt og så betaler jeg resten av regningen. De er sikkert vant til begge deler. Gjør som det passer deg best og så hører du nok fra de om de ikke er fornøyd.

Nei jeg trekker selvsagt fra de klærne jeg evt. IKKE skal beholde. Og så regner jeg sammen total for klær jeg evt. skal beholde, + frakt + returfrakt og så betaler jeg det.

AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra sted til sted.

Kan du ikke sende en mail til d3m og spørre?

Eller ta en telefon, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: d2fed...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...