Doge Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg kjøpte meg et par Koss PortaPro i går. Og det er egentlig ikke noe galt med det, alt funker som det skal, me det lukter fisk av det. Sånn som laksefileter lukter om de har ligget ute for lenge. Luktet ikke noe av esken da jeg kjøpte det, men da jeg åpnet esken kjente jeg lukta. Lukten sitter fast i den posen som følger med, men det lukter litt av øre-putene også selv om lukten på dem forsvant litt etter lufting. Noen som vet hva det kommer av? Er det pga en ny fancy produksjonsmetode, eller er det bare en fabrikkmedarbeider som har slurva med håndhygienen?
Gjest iGirl Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Høres ut som typisk "fabrikklukt" egentlig. Du kan jo la de ligge i frisk luft en natt og se om lukten går bort? Hvis ikke ville jeg tatt de med tilbake til butikken og bedt de som jobber der om å lukte selv og se hva de synes. 1
Doge Skrevet 9. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2014 De ligger til lufting nå. Syns bare det var rart at det lukter så sterkt fisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå