Gå til innhold

Ketchup-på eller ved siden av pommes frites?

Ketchupdandering  

86 stemmer

1. 1. Hvor plasserer du ketchupen?

• Over det hele
      8
    • Samlet ett sted på tallerkenen
      75
    • Annet*
      3
  2. 2. Hvordan spiser du dette?

• Med hendene
      53
    • Bestikk
      32
    • Spisepinner
      0
    • Annet*
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Glem alt som er blitt sagt om ketchup her på KG, dette er ikke en diskusjon om ketchup, men om spisevaner. Dersom du vil kan du stemme og svare utfyllende, husk å spesifisere hvis du velger "annet".

☆☆☆

Anonymous poster hash: d6f5c...d76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet

Må ha ketchup på siden av pommes frites.. Liker ikke "bløte" pommes frites :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Ved siden av. Synes det blir en ekkel kørje hvis man tar det oppå.

Skrevet

Naturligvis ved siden av. Syns det ser så usivilisert å sprute ketchup over.

Usiviliserte mengder grillkrydder derimot, nam!

• Liker 1
Skrevet

Begge deler!

Skrevet

Jeg er en dypper :jepp:

Skrevet (endret)

Dynger den ned med Ketchup over hele porsjonen, og av forstålige grunner foretrekker jeg gaffel til å spise det med.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Ved siden av,

Gjest HappyWaffle
Skrevet

ved siden av, å spiser med hendene. eneste riktige med mindre jeg er på restaurant, da spiser jeg med gaffel :P

AnonymBruker
Skrevet

Oppå!! Ved siden av er jo bare teit.

Anonymous poster hash: 3f59c...c27

• Liker 2
Skrevet

Begge deler:-)

Skrevet

Legger et par striper over og spiser med gaffel. Sånn ketchup som flyter utover holder jeg meg langt unna, da spiser jeg heller pommes fritten bar.

Skrevet

Bruker ikke ketchup, men aiolien må være på ett sted på tallerkenen. Liker å dyppe pomme fritesen nedi :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

a49K701_700b.jpg

Anonymous poster hash: b9628...281
  • Liker 8
Skrevet

Masse ketchup over det hele og det samme med sennep. Smaker best med begge deler. Namnam ja...

Skrevet (endret)

Har alltid ketchup ved siden av slik at ikke chipsene blir bløte etterhvert. Dessuten når man har det ved siden av til dipp så får jo hver chips like mye ketchup eller hva en bruker. Når man her det over så får man jo chips med MASSE ketchup i starten, også er det lite til ingenting på slutten av chipsen.

Endret av Timza
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ketchup over som barn, nå dypper jeg de gangene jeg spiser det. Sprøhet er viktigst, dernest synes jeg det ser grisete ut med ketchup overalt. Dessuten er det ikke så lett å få til sånn sprøyting med type glassflaskeketchup som man stort sett har på burgersteder. Hjemme spiser jeg så og si aldri pommes frites med ketchup.

Jeg spiser både med fingrene og med gaffel.

Skrevet

Har alltid ketchup ved siden av slik at ikke chipsene blir bløte etterhvert. Dessuten når man har det ved siden av til dipp så får jo hver chips like mye ketchup eller hva en bruker. Når man her det over så får man jo chips med MASSE ketchup i starten, også er det lite til ingenting på slutten av chipsen.

Kjent problem fra barndommen. :fnise: Først pommes frites gjennomdynket av ketchup og helt soggy, deretter helt tørre saker. Dypping er tingen.

• Liker 2
Skrevet

Dette burde egentlig vært en flervalgspoll forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...