Gå til innhold

noen som vil spille lol - league of legendes med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så super lei av at kjæresten alltid spiller lol med vennene sine, mens jeg må alltid spille for meg selv! -.- jeg er langt i fra en dårlig spiller og holder på å kjempe meg opp til silver (som er et helvete). Men min gode kjæreste har vist ikke skjønt at jeg vil spille med han, slik at det blir enklere!

Jeg hjalp han opp til silver, mens jeg nå er bare forlatt nede i bronze! og i kveld sitter han og spiller med 4 kompiser, og de trenger jo slevsakt en spiller til, men velger kjæresten og spør meg?? nei. han tar heller og spør en han aldri har møtt før. synes dette rett og slett er frekt. så nå må jeg ta dette i mine egne hender, og spør er det noen der ute som vil spille?

Dette høres veldig rart ut x) men er desperat, og rett og slett sur på han.

Anonymous poster hash: ef312...f64
Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvorfor sier du bare ikke at du vil spille med han? Synes han at du er for dårlig til å spille kanskje? :/ Spiller LoL selv, men duo queue nede i bronze med en fremmed gir ikke akkurat resultater :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

har jo spilt en del sammen også. har jo sakt det til han å x) men han vil heller spille med kompisene sine ser det ut til :P irriterende

AnonymBruker
Skrevet

Level er du på ? :)

Anonymous poster hash: 5f2db...70b
Gjest Trollkarlen
Skrevet

har jo spilt en del sammen også. har jo sakt det til han å x) men han vil heller spille med kompisene sine ser det ut til :P irriterende

Tenk at han utnytta deg til å komme seg inn i silver så han kunne spille med kompiser! :fnise: Kommer nok noen innom her som kan spille LoL med deg når du blir ditcha sånn.

Skrevet

Jøss, utrolig dårlig gjort av han. Å ha en gamer girl som kjæreste er jo det alle mannfolk drømmer om. :fnise:

Skrevet

Hva sier han når du forteller at du vil spille med han da?

Hvilken server spiller du på? Jeg og en kamerat spiller på EUNE, jeg er i promo til gull IV og han er plat II, men vi spiller mest aram og team builder (for nye ikoner), du kan jo bli med om du vil :)

Anonymous poster hash: 2ea5e...a18
Skrevet

Jegvil gjerne spille med deg. Add gimgerage eu west

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...