Gjest Fraggel Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Har det skjedd en feil siden jeg ikke har mottatt noen bekreftelse på mottatt vitnemål fra univ., eller skjer det ikke noe mer før opptak nå? Hva annet må jeg huske på fremover? :nervøs:
cappocino Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Du skal vel få en bekreftelse på søknad...??? RIng og spør
Gjest Fraggel Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Har fått omslagsarket, som jeg returnerte innen riktig dato. Men har ikke fått noen bekreftelse på at "alt er i orden" nå - men det får man kanskje ikke?
orakel Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Du hører nok ikke noe mer før du får brev om hva du har kommet inn på. Mener fristen for å takke ja i år er 26. juli. Kan du ikke følge med på prosessen online da? via samordna opptak sine nettsider?
Gjest Fraggel Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Oh, thank God. Takk for oppklarende svar orakel.
orakel Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Her har du en oversikt over tidsfristene: http://www.samordnaopptak.no/sokerinformas...prosedyrer.html Klikker du på "Nettsøknad" i menyen til venstre kan du følge prosessen på din søknad. Du skal ha fått et passord sammen med omslagsarkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå