AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Må har det seg slik at kjæresten min har hatt sex med en annen jente et par ganger, og han har løyet og sagt nei helt til jeg fikk bevis. Da han innrømte det og jeg sa at jeg ikke ville være sammen Med en gang begynte han å grine som en liten unge og sa at han skjønnte ikke hva han har gjort og at Han ikke ville miste meg for jeg var alt for han osvosv Vi er nå sammen men jeg vet ikke om jeg vil fortsette forholdet, hva hadde dere gjort ? Anonymous poster hash: 9890d...58d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 hva sier hjertet ditt? jeg veit om flere som har fått forholdet til å fungere etter utroskap, men det krever så utrolig mye fra begge. du har mistet tilitten til han, å han må klare å fortjene den igjen. mange sier "en gang utro alltid utro" men det stemmer ikke alltid, det er du som sitter med avgjørelsen her. men du kommer alltid til å være på vakt for å forsikre deg om at han ikek kommer til å gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 444fa...87f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Det er lett å si at man ville gå om man ikke har vært i den situasjonen selv. Siden du skriver du føler deg usikker på om du vil fortsette forholdet ville jeg gått. Om det er barn og hus osv inne i bildet ville jeg kanskje gitt han en sjangse. Virker jo som han angret seg etter som han gråt? men det kan jo også være at han ble tatt og derfor reagerte slik. Vanskelig situasjon. Spørr deg selv om du vil være i ett forhold de du føler du må sjekke sms, facebook og vite hvor han er hele tiden. Ett forhold uten tillit er ingenting. Anonymous poster hash: 5c6e7...a8c
FMBLys Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Gått min vei. Rart han ikke forstår hva han har gjort galt, for en idiot. Sørg for at han forstår hva han mister ved slike handlinger. Jeg ville ikke vært sammen med en utro jævel som lyver , og griner seg til tilgivelse , og som ikke innser feil.
Watermelon Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Ville ikke kastet bort tid på en person som vil ha i pose og i sek. Jeg personlig ville foretrukket en partner som har nulltoleranse for utroskap. Det verste er at han har løyet om det å prøvde å komme unna med det. Dette hadde værtfall ikke jeg akseptert.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg har vært i den situasjonen og jeg gikk. Det er ikke nødvendigvis det rette for andre, men for meg ville det vært alt for vanskelig å blitt. Jeg hadde neppe stolt på vedkommende i det hele tatt i fremtiden, noe som ville resultert i sjalusi, kontrollbehov og tåpelig oppførsel fra min side, ikke noe man vil ha i et forhold. I dag er jeg fryktelig glad for at jeg gikk. Det var ikke noe videre stort tap, tror det tok meg ei uke før jeg var over eksen, til tross for at vi hadde vært i lag i flere år.. Anonymous poster hash: 3512f...065
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 han har løyet og sagt nei helt til jeg fikk bevis. sa at han skjønnte ikke hva han har gjort Herregud. Du kan ikke være sammen med en fyr som lyver så det renner av ham, og ikke en som ikke forstår problemet. Uavhengig av om du tilgir utroskapet i seg selv så kommer jo dette til å følge med dere. Det kan dreie seg om noe helt annet, men han er en lystløgner som ikke ser konsekvenser av handlinger og det er ikke bare relatert til sex. Anonymous poster hash: 65f0c...234
AryaUnderfoot Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Farvel, idiot hadde jeg sagt. Dersom det er barn i bildet ville jeg sagt det samme på en litt finere måte.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Hvis dere ikke har barn ville jeg nok ha gått. Men, så var det dette med følelser o.l. Og ikke minst om han virkelig forstår hva han har gjort osv. fasiten er ikke enkel, men i de fleste tilfeller er det enklest å bare gå.
dillyduzit Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Jeg ble første gangen, fordi han var lei seg og lovet aldri igjen. Så tok jeg han på fersk gjerning. Du kan nå gjette hvordan denne lille historien går..
Mariell007 Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 (endret) Ha sex med en annen du også, så er dere skuls og kan være sammen Endret 8. august 2014 av Mariell007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå