Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres tinder erfaringer? Møtt noen, har det eventuelt blitt forhold ut av det?

Selv har jeg møtt et par. Helt krasj med den første, koselig med den andre men så dabbet det av, og på søndag møter jeg nummer tre.

Liker best å møte folk på vanlige måte, men :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket med mange, men merket at de bare var interessert i en ting. Møtte en, men syntes egentlig at han var ganske teit. :laugh: Snakker litt med en nå, men han virker kjedelig, så tviler på at vi kommer til å møtes. :fnise:

Skrevet

Tinder ja... Møtte først én fyr, var totalt bom, utrolig kleint og ville bare fortest mulig hjem fra "daten", andre fyren jeg møtte endte opp med å bli kjæresten min. Haha. Men det ER mye rare folk på tinder.

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg traff kjæresten min på der! :laugh:

Det er mye rart der, det er mye hyggelig der, og det er mange man ikke passer med.

Skrevet

Møtt 2 stk til nå.

1 totalt bom og nr 2 skal jeg treffe igjen i morgen for 4 gang siden første treff tirsdag.

Det går veldig positivt.

vi har tilbringt så mangen kvelder sammen ut i de sene nattetimene så har vi enda ikke kysset, bare ligget i armkroken hans, hærlig følelse å kjenne på den spenningen om når det skjer.

AnonymBruker
Skrevet

møtt 3 stk derfra, og ingen mach... men det er jo ikke Tinder sin feil :fnise:

Anonymous poster hash: efc0c...6c3
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Møtt 3, den 3. Er nå min kjæreste ^^

AnonymBruker
Skrevet

Møtt en, og vi er nå kjærester :)

Anonymous poster hash: 39b7e...c74
  • Liker 1
Skrevet

Tinder? Uff...

AnonymBruker
Skrevet

Møtt 3 stk. To viste seg å bare være ute etter sex. I hvert fall ikke spesielt interessert i meg, men interessert i sexen.. møtt en tredje nå. Vi har møttes seks ganger nå, og det virker ganske lovende ift de andre. Jeg måtte gå et par runder med meg selv etter å ha møtt nr 2 og innsett at han også bare var ute etter sex. Derfor valgte jeg å sveipe ja og møte en jeg kanskje vanligvis ikke hadde valgt.

(Skal sies at jeg ikke velger typiske badboys, men de to første var for eksempel hhv 11 og 13 år eldre enn meg, og han jeg dater nå er bare 2 år eldre. Jeg er selv 29).

Anonymous poster hash: f80cd...1d1

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Møtt kanskje 8-9 stk derifra. Noen av dem flere ganger. Det har ikke utviklet seg til forhold, men hatt mange hyggelige dates.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo fire stykker som har møtt kjæresten sin der! Sykt at folk skal ha det til at det er en sex-app da.

Anonymous poster hash: 367b9...371
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1. Ga et runk, ikke noe mer utav det.

Nr 2. Sov over hos meg, klinings ikke noe mer

Nr 3. Avtales for sex, hadde sex et par dager

4. Sex en gang, ville ikke møte ham igjen

5. Likte (liker) han veldig godt men tror ikke det er gjensidig. :(

Nr 6. Knulla i går, deiligste sexen på lenge.

Anonymous poster hash: 7028a...d50

AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo fire stykker som har møtt kjæresten sin der! Sykt at folk skal ha det til at det er en sex-app da.

De FLESTE er der for sex. Av gutter.

Anonymous poster hash: 7028a...d50

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for folk i alderen 35-45 der?

AnonymBruker
Skrevet

Møtte min kjæreste der :)

Anonymous poster hash: d2a5d...12d
Skrevet

Møtte en fyr der. Vi har møttes 1 gang, og det skal bli fler! :)
Bare litt kjipt at han jobber i militæret i Trondheim og kommer ikke så veldig ofte til Oslo nå :/

Skrevet

Møtt en fyr derfra, er den dag i dag samboere.

Skrevet

Nr 1. Ga et runk, ikke noe mer utav det.

Nr 2. Sov over hos meg, klinings ikke noe mer

Nr 3. Avtales for sex, hadde sex et par dager

4. Sex en gang, ville ikke møte ham igjen

5. Likte (liker) han veldig godt men tror ikke det er gjensidig. :(

Nr 6. Knulla i går, deiligste sexen på lenge. Anonymous poster hash: 7028a...d50

Hvordan klarer man å "gi et runk" uten at det blir noe mer? Er du så horete at du ikke klarer å treffe en fyr uten å ta på kuken hans? Ikke meningen å være frekk men jeg må spørre.

Anonymous poster hash: 25f3f...a3f

Skrevet

Hvordan klarer man å "gi et runk" uten at det blir noe mer? Er du så horete at du ikke klarer å treffe en fyr uten å ta på kuken hans? Ikke meningen å være frekk men jeg må spørre.

Anonymous poster hash: 25f3f...a3f

Unnskyd meg, men med mindre hun fikk betalt er det ikke horete.

Anonymous poster hash: b5158...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...