Gjest Lea Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg har investert i en sånn saltvannspray til håret for å få en rufsete beachlook 8) Hvordan gjør man dette egentlig? Sprayer man hele håret og tvinner litt her og der? Eller tar man i sprayen på noen partier av håret og jobber seg rundt etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 30. juni 2004 #2 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvilket merke selger det? Det er vel bare å spraye i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Kjøpte min på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 Du sprayer i og tvinner litt her og der, noe som er viktig å vite er at hvis du har slett hår så får du ikke bølger kun av å bruke saltvannsspray...det blir bare rufsete, "fett" og tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2004 #5 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har glatt hår, men vil ha lmuligheten til å få det til å se tilfeldig bustete ut :-) Spørsmålet er om jeg da skal ta sprayen i absolutt hele håret eller om jeg skal spraye KUN på partiene som skal tvinnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 Vær forsiktig først med å ta den i hele håret. Har ikke prøvd H&M sin spray, men noen av disse sprayene er ganske fete (bl.a. den fra john frieda, tror jeg det var), og da kan det bli ulekkert med alt for mye! Hvis du vil ha skikkelig beachlook kan du jo skylle håret med saltvann etter vask og balsam... Det gjør jeg av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 Joda, jeg håret ble ganske tungt og "fett" etter at jeg prøvde sprayen. Men ikke sånn at det så fett ut egentlig. Det så rett og slett ut som om jeg hadde badet i saltvann og tørket håret skikkelig med et håndkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå