Gjest KristinK Skrevet 21. februar 2002 #1 Skrevet 21. februar 2002 Jeg er på jakt etter noe hobbyideer. Foreløpig har jeg laget en del forskjellig, men kunne godt tenke meg å prøve noe nytt også. Jeg har veldig lyst til å prøve å male på treting etter figurer/bilder jeg overfører først. Noen som vet hvor jeg kan finne slike bilder å bruke som mal? Dere kan jo ta en titt på hobbysiden min også for å se hva jeg har puslet med så lang: http://www.geocities.com/kristinkol/ _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-21 13:58 ]
Usikker Skrevet 26. februar 2002 #2 Skrevet 26. februar 2002 Du er jammen kreativ....... jeg blir helt imponert jeg. Sjøl driver jeg mye med patchwork/lappeteknikk/applikasjon Det er jo mengder av linker her på Internett som en kan hente råd og tips fra når det gjelder alle slags hobbyer. Stå på!
Gjest KristinK Skrevet 27. februar 2002 #3 Skrevet 27. februar 2002 Huff, jeg er helt håpløs når det gjelder symaskin og søm, desverre! Synes det er kjempeflott med lappeteknikk og skulle gjerne ha kunnet det, men desverre tror jeg ikke det helt er noe for meg!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå