AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Bare en tanke jeg har.. er ikke i situasjonen selv. Hvis dere skal inn i et forhold med en fyr, og han har barn fra før... men dere HATER exen hans over alt på jord.. alt som kan minne om henne er forferdelig. Hvordan fikser dere barna hans da? Jeg tror selv jeg ville følt det vanskelig å skulle være stemor og passe på barna til ei kjerring jeg hater... men samtidig mannen man elsker. Anonymous poster hash: 49da3...d91
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hvorfor skulle du hate eksen hans? Anonymous poster hash: 236cd...d82 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Fordi at det er forskjellige individer, forskjellige personer? Eller så skal vi følge logikken så burde vi kanskje hate mannen som har satt barn på denne damen Anonymous poster hash: 6bd30...7b9
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 hvorfor skal det at du ikke liker exen gå ut over barna? er selv i et forhold hvor moren til barna virkelig ikke har noe godt forhold til barnefar av div grunner. de snakker kun sammen når det gjelder barna. men det går da ikke ut over ungene fordi selv om jeg veit hva slags menneske moren er.
Gjest Haaploes Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Man tenker seg godt om, tar et skikkelig oppgjør, kommuniserer med partneren sin om følelsene man har, og så bestemmer man seg enten for å satse, eller for å la det være. Bestemmer man seg for å satse må det være med hud, hår og hjerte - det er et barn det er snakk om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå