Gå til innhold

Er røykarar nokre store sytepavar?

Gjest anonym

Er røykarar nokre store sytepavar?  

1. 1. Er røykarar nokre store sytepavar?

• JA!
      9
    • Flesteparten
      4
    • Eit fåtal (dei berre gjer så mykje ut av seg.)
      15
    • Nei.
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Les jo med jamne mellomrom om dei stakkars røykarane som ikkje får lov å gå ut lengre, om overformynderi, billige sleivspark mot Høybråten og hans parti og det eine med det andre.

No når røykelova er eit faktum finst det brått alternative måtar å løyse problemet på, og røykarane tek omsyn til andre alle som ein - det er alle andre som ikkje forstår dette...

Så spørsmålet gav jo seg sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

De fleste røykere jeg har snakket med, er faktisk positivt innstilt til røykeloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at veldig mange røykere har stor forståelse for den nye loven, jeg. De forstår at de som jobber på utesteder og serveringssteder har vært utsatt for mye nikotin og de kjenner folk som ikke tåler røyk.

Mange har også bestemt seg for å slutte eller trappe ned røykingen etter at loven kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner er omtenksomme og hensynsfulle - men det finnes jo alltid noen som skriker veldig høyt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Ikke alle, men det er jo alltid noen som skal gape høyest. Men slik er det jo med alt. Røyker eller ikke.

For meg virker det faktisk som om det er flest ikke-røykere som har hengt seg opp i dette med røykeloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enkelte er sytepaver ja, men de fleste tar det med et "smil".

Men er egentlig litt enig med dem i at den nye loven er litt for firkantet.

Det burde være tillatt med enkelte steder hvor det også kan røkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Som blant resten av befolkningen: noen syter, noen gjør ikke.

At man røyker betyr ikke at man automatisk havner under en type personlighetskategori.

Jeg syns den nye røykeloven er helt grei, og jeg røyker. Klart man savner litt og kunne røyke hvor man vil, men fornuften sier meg at det er lettere å begrense røykingen når det iikke er lov å røyke så mange steder. Og det er jo positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
De fleste røykere jeg har snakket med' date=' er faktisk positivt innstilt til røykeloven.[/quote']

Har selv vært ganske positiv til røykeloven, men etter at jeg gikk ut på byen etter loven intraff reagerte jeg på at nå lukter det blanding av svette, dårlig parfyme, og øl-ånde i stedet.

Selv er jeg festrøyker, og jeg foretrekker røykelukt i stedet for svette lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke-røykerene er verre en røykerene jeg!

Tror ingen av de røykerene jeg kjenner har sytet pga. den nye røykeloven.

Når du snakker om overformynderi, billige sleivspark mot Høybråten og hans parti er det vel flere saker enn røykeloven en kan trekke inn??? Jeg er anti Høybråten selv. Mer ufordragelig og latterlig politiker skal en lete lenge etter! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg festrøyker, og jeg foretrekker røykelukt i stedet for svette lukt.

Man blir i allefall ikke syk av svettelukt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som sutrer litt, men de fleste av dem har likevel forståelse for hvorfor det må være slik.

De som skriver leserbrev om teite ikke-røykere som tar fra dem kosen, har jeg derimot ikke mye til overs for.

Lurer på hvordan jeg ville reagert dersom jeg fremdeles hadde røykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke-røykerene er verre en røykerene jeg!

Tror ingen av de røykerene jeg kjenner har sytet pga. den nye røykeloven.

Når du snakker om overformynderi, billige sleivspark mot Høybråten og hans parti er det vel flere saker enn røykeloven en kan trekke inn??? Jeg er anti Høybråten selv. Mer ufordragelig og latterlig politiker skal en lete lenge etter! :evil:

Helt enig! Røykeloven hadde knapt rukket å starte engang før ikke-røykerne absolutt måtte klage :roll:

Jeg er selv en røyker, men er positivt innstilt til røykeloven. Syns den virker helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Det er vel kanskje de som klager mest som vises best også.

Det er vel heller sjelden at man leser innlegg i avisen som er skrevet av røykere som er positivt innstilt til røykeloven, men det finnes jo mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg var på byen igår...ingen prøvde seg på å røyke inne, hørte heller ingen klager fra røykerne som måtte gå ut.....ALLE såg ut som de koste seg...røykerne og ikke-røykerne!

Synes forøvrig det er bra at uteplassene setter opp askebeger ute, så ikke sneipene flyter overalt...

Tror nok som dere sier, at det er fåtallet som syter høyest ja....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Når du snakker om overformynderi, billige sleivspark mot Høybråten og hans parti er det vel flere saker enn røykeloven en kan trekke inn??? Jeg er anti Høybråten selv. Mer ufordragelig og latterlig politiker skal en lete lenge etter!  :evil:

Helt enig i dette !!

Jeg synes ikke røykerene klager mer enn andre jeg :wink:

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig at det er Høybråten ene og alene som har kjempet gjennom denne loven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...