AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Hvor selges enchildadas dinner kit? Det er vell fra Old Epaso, men hvilke matvare butikker har det eller er det tatt av markedet? Anonymous poster hash: 49af2...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Meny har i alle fall hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 8. august 2014 #3 Del Skrevet 8. august 2014 Har sett det på Rema 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Del Skrevet 8. august 2014 KiwiAnonymous poster hash: 3bac4...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 Har sett dem både på Rema 1000, Ica og Coop-butikker. Men det er jo så mye bedre å lage selv, og like raskt som ferdigpakke! Nå har jeg aldri prøvd å lage lefsene selv (skal vurdere å prøve en gang) men jeg anbefaler absolutt å lage sausen og krydderet selv! Vi pleier å kjøpe inn sånne fullkornslefser, kjøttdeig, "tomatsaftgørje" (grønn kartong på Rema, italiensk navn ala "Polpa di pomodoro". Man kan også mose hermetiserte tomater med stavmikser) og revet ost. I tillegg må man ha hvitløkspulver, spisskummen, koriander, chilipulver og eventuelt salt og paprikapulver. Vil man ha det litt sterkere kan man også ha litt kajennepepper i. Da er det bare å blande seg fram til sin favorittkrydderblanding, ha oppi den ferdige tomatgørja og blande godt. Fiks ferdig til å ha på kjøttdeigen og så mange hakk bedre enn den ferdige krydderblandingen og sausen i ferdigpakker Anonymous poster hash: b9a08...ead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Del Skrevet 8. august 2014 Har sett dem både på Rema 1000, Ica og Coop-butikker. Men det er jo så mye bedre å lage selv, og like raskt som ferdigpakke! Nå har jeg aldri prøvd å lage lefsene selv (skal vurdere å prøve en gang) men jeg anbefaler absolutt å lage sausen og krydderet selv! Vi pleier å kjøpe inn sånne fullkornslefser, kjøttdeig, "tomatsaftgørje" (grønn kartong på Rema, italiensk navn ala "Polpa di pomodoro". Man kan også mose hermetiserte tomater med stavmikser) og revet ost. I tillegg må man ha hvitløkspulver, spisskummen, koriander, chilipulver og eventuelt salt og paprikapulver. Vil man ha det litt sterkere kan man også ha litt kajennepepper i. Da er det bare å blande seg fram til sin favorittkrydderblanding, ha oppi den ferdige tomatgørja og blande godt. Fiks ferdig til å ha på kjøttdeigen og så mange hakk bedre enn den ferdige krydderblandingen og sausen i ferdigpakker Anonymous poster hash: b9a08...ead Takk. Skal absolutt prøve dette. Er min samboer som har sagt at han må ha det dinner kit'et pga kryddere. Men skal foreslå å hvertfall prøve å lage det selv. Tusen takl Anonymous poster hash: 49af2...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Del Skrevet 8. august 2014 Har sett dem både på Rema 1000, Ica og Coop-butikker. Men det er jo så mye bedre å lage selv, og like raskt som ferdigpakke! Nå har jeg aldri prøvd å lage lefsene selv (skal vurdere å prøve en gang) men jeg anbefaler absolutt å lage sausen og krydderet selv! Vi pleier å kjøpe inn sånne fullkornslefser, kjøttdeig, "tomatsaftgørje" (grønn kartong på Rema, italiensk navn ala "Polpa di pomodoro". Man kan også mose hermetiserte tomater med stavmikser) og revet ost. I tillegg må man ha hvitløkspulver, spisskummen, koriander, chilipulver og eventuelt salt og paprikapulver. Vil man ha det litt sterkere kan man også ha litt kajennepepper i. Da er det bare å blande seg fram til sin favorittkrydderblanding, ha oppi den ferdige tomatgørja og blande godt. Fiks ferdig til å ha på kjøttdeigen og så mange hakk bedre enn den ferdige krydderblandingen og sausen i ferdigpakker Anonymous poster hash: b9a08...ead Takk. Skal absolutt prøve dette. Er min samboer som har sagt at han må ha det dinner kit'et pga kryddere. Men skal foreslå å hvertfall prøve å lage det selv. Tusen takl Anonymous poster hash: 49af2...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå