AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Dersom en mann hadde hatt en familie fra før, og ble skilt. Du møtte han, og du likte han ganske godt, fordi han var en grei person, god jobb og økonomi, samt på andre måter attraktiv. Hadde det at han hadde barn fra før vert et stort minus for deg? I så stor grad at du heller hadde valgt en annen mann? F.eks. en du likte ganske god, samt hadde ryddig økonomi, med vanlig jobb og vanlig utseende. Hva tenker du? Anonymous poster hash: c266f...83f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Jeg vet ikke helt. Det spørs. Men tanken på at han har opplevd å få barn med ei som ikke var meg, hadde gjort meg trist. Anonymous poster hash: 9292c...13c 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Jeg tar gjerne en mann med barn fra før. Har selv barn og ser på det sol en bonus om mannen har barn!Anonymous poster hash: 00b7e...b69 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg fant meg en med et barn fra før. Barnet var bare 2 år gammelt. Og vi er sammen enda og ble gift til slutt Men det har ikke alltid vært enkelt med barnets mor, men det har blitt bedre med årene det også. Vanskelig til tider har det vært, men hadde jeg fått valg omigjenn, så hadde jeg valgt mannen min engang til Anonymous poster hash: 04f5a...1c2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Det er et stort minus for meg. Jeg ønsker at det skal være bare oss to før man blir fler. Og jeg ønsker å være førsteprioriteten han, slik som han kommer til å være min førsteprioritet. Anonymous poster hash: 3153c...299 11
Mrs Smith Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg vet ikke helt. Det spørs.Men tanken på at han har opplevd å få barn med ei som ikke var meg, hadde gjort meg trist. Anonymous poster hash: 9292c...13c samme her. 3
Gjest Merida Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Ja. Har ikke barn selv, og ikke noen planer om å få det med det første. Altså hadde han vært helt uaktuell for min del. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Ja, det er et stort minus for meg. Ikke pga barna, men fordi det nesten alltid blir noe styr med barnas mor. Anonymous poster hash: 83922...140 6
FrkHumle Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Det er ikke et minus ihvertfall Jeg er veldig glad i barn, og vil gjerne ha mange rundt meg. Innser jo at jeg kanskje ikke får så mange selv, så om jeg møter en mann som har barn fra før får jeg jo drømmen på den måten. Det blir dog litt mer viktig at man passer sammen, og også at hans barn og mitt barn passer sammen. Skal man bo sammen må alle gå overens og ha en grei kjemi, ellers er det ikke aktuelt for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Det hadde i hvert fall gjort at jeg hadde tenkt meg ekstra nøye og lenge om om det var verdt å satse på forholdet. Man blir jo prioritert som nr. 2, slik det skal være når man har barn, og ting må planlegges mer. Man må samarbeide med en mor, noe som ikke alltid er så lett. Barna skal jo akseptere deg, og det er ikke alltid de vil. Og hvis man vil ha egne barn med denne mannen, blir det enda mer som må planlegges å gå opp. Men jeg har heldigvis funnet meg en barnløs nå, så slipper forhåpentligvis å forholde meg til slikt Anonymous poster hash: 9908c...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Ja, det er et stort minus for meg. Deal-breaker faktisk. Nå er jeg bare 19 år da.. Anonymous poster hash: 1f11d...928 2
strawberry Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 For meg hadde det vært uaktuelt om jeg ikke selv også hadde barn fra før. Ønsker å dele det å bli foreldre sammen for første gang. Men det spørs jo selvsagt litt på mannen, da.
Zzyzx Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Hadde jeg vært singel, så hadde det ikke vært helt uaktuelt. Jeg ønsker ikke barn selv, men gitt at omstendighetene var OK så hadde det ikke være en dealbreaker. Og da mener jeg at samarbeid med mor er greit og at det meste annet (jobb, bolig, denslags) er på plass. Jeg har ikke noe imot unger, jeg vil bare ikke ha egne.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 For min del som ikke har hatt noen seriøse forhold så er dessverre svaret nei. Har ikke anelse om hvordan et normalt forhold fungerer og da trenger man ikke barn fra tidligere forhold i salaten. Anonymous poster hash: 605ab...908 1
Veggdyret Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 For meg hadde det vært fullstendig uaktuelt, så jeg fant meg en barnløs en. Nå begynner det å bli endel år siden, så han har barn nå - med meg 1
Gjest Runforit Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Dersom en mann hadde hatt en familie fra før, og ble skilt. Du møtte han, og du likte han ganske godt, fordi han var en grei person, god jobb og økonomi, samt på andre måter attraktiv. Hadde det at han hadde barn fra før vert et stort minus for deg? I så stor grad at du heller hadde valgt en annen mann? F.eks. en du likte ganske god, samt hadde ryddig økonomi, med vanlig jobb og vanlig utseende. Hva tenker du?Anonymous poster hash: c266f...83f Spørs på forholdet med eksen. Om dere hadde et godt samarbeid og kan oppføre dere sivilisert sammen pg vedrørende samarbeid med barna så hadde det ikke vært noe stress. Om hun hadde vært en sjalu kjerring som bare ville lage kvalm så hadde jeg vært mer skeptisk da jeg ikke orker masse drama.
Gjest Runforit Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Dersom en mann hadde hatt en familie fra før, og ble skilt. Du møtte han, og du likte han ganske godt, fordi han var en grei person, god jobb og økonomi, samt på andre måter attraktiv. Hadde det at han hadde barn fra før vert et stort minus for deg? I så stor grad at du heller hadde valgt en annen mann? F.eks. en du likte ganske god, samt hadde ryddig økonomi, med vanlig jobb og vanlig utseende. Hva tenker du?Anonymous poster hash: c266f...83f Spørs på forholdet med eksen. Om dere hadde et godt samarbeid og kan oppføre dere sivilisert sammen pg vedrørende samarbeid med barna så hadde det ikke vært noe stress. Om hun hadde vært en sjalu kjerring som bare ville lage kvalm så hadde jeg vært mer skeptisk da jeg ikke orker masse drama.
Hulderen Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Den gang jeg var i markedet, var det fullstendig uaktuelt for meg å bli sammen med en som hadde barn fra før. Om jeg skulle blitt singel nå, vet jeg sandelig ikke. Det måtte i såfall blitt en mann som hadde store barn. Mulig jeg hadde egnet meg godt som bonusbestemor 1
LukaFrost Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Barn fra før er et veldig stort minus. Jeg har sortert ut menn med barn fra før. 3
mara2012 Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Jeg har ett barn selv, så om en mann hadde hatt ett barn før, hadde vært helt greit. Jeg har tidligere vært sammen med en som hadde tre barn fra før, og der tok jeg meg vann over hodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå