~Viva~ Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Har laget et dokument i word med sidekanter, men når jeg skal skrive det ut får jeg beskjed om at "sidekanter i inndeling 1 er utenfor utskriftsområde". Dvs at den nederste linjen ikke kommer med på utskriften. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Har forsøkt å justere marger og utskriftsformat men det hjelper ikke.
LilleBille Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 .. hva med å endre topp/bunntekstmargene .. hjelper det?
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2004 Nope, hjalp ikke :-( Men takk for svar
jouvel Skrevet 10. juli 2004 #4 Skrevet 10. juli 2004 Det gjør ikke noe om du får denne feilmeldingen, for den skriver ut alt alikevel. Bare svar Ja og skriv ut.
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2004 Det gjør ikke noe om du får denne feilmeldingen' date=' for den skriver ut alt alikevel. Bare svar Ja og skriv ut.[/quote'] Nei den gjør ikke det ser du... Nederste sidekanten kommer ikke med. Så resultatet blir seende litt teit ut.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #8 Skrevet 10. juli 2004 Hvis du går på fil-skriv ut. På egenskaper på skriveren min sto den på letter. Hvis den gjør det hos deg, kan du prøve å sette den til A4. Ihvertfall verdt forsøket
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2004 Ish, den stod på A4 Jaja, takk for forsøket iallfall :-)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=167874 Prøv denne, mulig at det hjelper.
jouvel Skrevet 10. juli 2004 #11 Skrevet 10. juli 2004 Nei da vet jeg ikke. Har nemlig hatt dette problemet selv. Jeg tror det er noe med printeren og ikke word-dokumentet. Jeg lager ofte dokumenter hvor jeg har alle margene på 0 (eller nesten null) og jeg får alikevel skrevet ut dokumentet selv om jeg får den feilmeldingen. Prøv å skriv ut på en annen printer hvis du har mulighet til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå