Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget et dokument i word med sidekanter, men når jeg skal skrive det ut får jeg beskjed om at "sidekanter i inndeling 1 er utenfor utskriftsområde". Dvs at den nederste linjen ikke kommer med på utskriften. Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Har forsøkt å justere marger og utskriftsformat men det hjelper ikke.

• 2 uker senere...
Skrevet

.. hva med å endre topp/bunntekstmargene .. hjelper det?

Skrevet

Nope, hjalp ikke :-( Men takk for svar

Skrevet

Det gjør ikke noe om du får denne feilmeldingen, for den skriver ut alt alikevel. Bare svar Ja og skriv ut.

Skrevet
Det gjør ikke noe om du får denne feilmeldingen' date=' for den skriver ut alt alikevel. Bare svar Ja og skriv ut.[/quote']

Nei den gjør ikke det ser du... Nederste sidekanten kommer ikke med. Så resultatet blir seende litt teit ut.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Forresten det var bare tull.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvis du går på fil-skriv ut. På egenskaper på skriveren min sto den på letter. Hvis den gjør det hos deg, kan du prøve å sette den til A4. Ihvertfall verdt forsøket :)

Skrevet

Ish, den stod på A4 :( Jaja, takk for forsøket iallfall :-)

Skrevet

Nei da vet jeg ikke. Har nemlig hatt dette problemet selv. Jeg tror det er noe med printeren og ikke word-dokumentet. Jeg lager ofte dokumenter hvor jeg har alle margene på 0 (eller nesten null) og jeg får alikevel skrevet ut dokumentet selv om jeg får den feilmeldingen.

Prøv å skriv ut på en annen printer hvis du har mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...