Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

etter 3 år! Vi hadde vært venninner fra da vi var ca 20 år nå i ca 15 år, ikke sånn kjempenært med å snakke sammen hver uke, men sånn passe ofte. Men for noen år siden, forsvant hun mer og mer, og tilslutt svarte hun ikke når jeg sendte sms til henne på bursdagen hennes. Det var siste gang jeg tok kontakt.

Men nå fikk jeg sms for noe dager siden, "hvordan står det til" osv Det ble noen meldinger, men ikke et ord om hva som skjedde for ca 3 år siden.

Jeg forventet at hun skulle si noe om det, er det urimelig av meg å forvente et beklager?

Anonymous poster hash: c768a...a4e
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er normalt at man sklir litt fra hverandre.

Ta heller det som et veldig godt tegn på at hun savner deg og ønsker kontakt med deg igjen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke har noe godt svar? Kanskje det er vanskelig for henne å starte med å beklage?

Fokuser på det positive, hun tok opp kontakten igjen med deg. Det er jo hyggelig.

Anonymous poster hash: 325d1...059
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke urimelig å forvente en beklagelse, men kan du ikke spør henne hva som gjorde at hun brøt kontakten. men alt i alt det er ikke lett å bare kontakte en person du har ignorert, Det må bety at hun har savnet deg fokuser heller på det du :blomst:

Anonymous poster hash: af641...1e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selvfølgelig glad hun tok kontakt igjen :) Koselig det :)

TS

Skrevet

Jeg tenker det er naturlig om dere møtes over et glass vin for å catche opp, hvor hun da får forklart nærmere. Sms er så upersonlig og fjernt og da kan det være verre å åpne seg om noe eventuelt har hendt siden sist :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er naturlig om dere møtes over et glass vin for å catche opp, hvor hun da får forklart nærmere. Sms er så upersonlig og fjernt og da kan det være verre å åpne seg om noe eventuelt har hendt siden sist :)

Nettopp min tanke :) Men jeg synes jo hun skal komme med slikt forslag, ikke jeg...

Synes også sms er upersonlig, hun burde sent 1 sms og spurt om det var greit hun ringte i det minste, men vi hadde en samtale på sms. Helt fryktelig å ha samtaler på sms synes jeg.

Jeg sendte henne en sms for noen dager siden å spurte om hun hadde lyst på besøk,men det passet ikke den dagen, hun hadde andre planer. Greit nok, men da synes jo jeg at hun måtte sagt at hun var ledig en bestemt annen dag, å spurt om det passet meg?! Det gjorde hun ikke, men jeg synes ikke det er riktig at det er jeg som skal ha neste utspill.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp min tanke :) Men jeg synes jo hun skal komme med slikt forslag, ikke jeg...

Synes også sms er upersonlig, hun burde sent 1 sms og spurt om det var greit hun ringte i det minste, men vi hadde en samtale på sms. Helt fryktelig å ha samtaler på sms synes jeg.

Jeg sendte henne en sms for noen dager siden å spurte om hun hadde lyst på besøk,men det passet ikke den dagen, hun hadde andre planer. Greit nok, men da synes jo jeg at hun måtte sagt at hun var ledig en bestemt annen dag, å spurt om det passet meg?! Det gjorde hun ikke, men jeg synes ikke det er riktig at det er jeg som skal ha neste utspill.

TS

Ja, hun burde ta et initiativ, og ikke være avvisende på den måten når du tar et initiativ.

Anonymous poster hash: e3f8f...775

Skrevet

Nettopp min tanke :) Men jeg synes jo hun skal komme med slikt forslag, ikke jeg... Synes også sms er upersonlig, hun burde sent 1 sms og spurt om det var greit hun ringte i det minste, men vi hadde en samtale på sms. Helt fryktelig å ha samtaler på sms synes jeg. Jeg sendte henne en sms for noen dager siden å spurte om hun hadde lyst på besøk,men det passet ikke den dagen, hun hadde andre planer. Greit nok, men da synes jo jeg at hun måtte sagt at hun var ledig en bestemt annen dag, å spurt om det passet meg?! Det gjorde hun ikke, men jeg synes ikke det er riktig at det er jeg som skal ha neste utspill. TS Anonymous poster hash: c768a...a4e

Nettopp min tanke :) Men jeg synes jo hun skal komme med slikt forslag, ikke jeg... Synes også sms er upersonlig, hun burde sent 1 sms og spurt om det var greit hun ringte i det minste, men vi hadde en samtale på sms. Helt fryktelig å ha samtaler på sms synes jeg. Jeg sendte henne en sms for noen dager siden å spurte om hun hadde lyst på besøk,men det passet ikke den dagen, hun hadde andre planer. Greit nok, men da synes jo jeg at hun måtte sagt at hun var ledig en bestemt annen dag, å spurt om det passet meg?! Det gjorde hun ikke, men jeg synes ikke det er riktig at det er jeg som skal ha neste utspill. TS Anonymous poster hash: c768a...a4e

Ja, jeg er også en som sliter med å holde samtaler over sms. Jeg synes det hele har en tendens til å bli overfladisk og kaldt. Og du har rett i at det er nå hennes tur til å være initiativtaker. Jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle åpne for kommunikasjon og deretter ikke foreslå å treffes... Det fører jo ikke annet med seg enn at man mister kontakten igjen. =\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...