AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg kom borti noe og sendte en venneforespørsel til noen som jeg ikke ville gjøre det til. Sendte da en melding om at noe ble feil og slett. I etterkant så har jeg fått vite at jeg kunne slette venneforespørselen og det har jeg gjort. Kan jeg få slette meldingen når mottaker ikke har lest den? Altså sånn at mottaker ikke ser den? Anonymous poster hash: b6e73...66c
Aviale Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Hvis dere ikke har felles venner på facebook, havner den mest sannsynlig i "annet"-mappa som mange ikke vet at eksisterer en gang, langt mindre gidder å sjekke fordi man ikke får varsel. Kan hende den kommer i vanlig innboks om dere har mange felles venner, men jeg er ikke helt sikker.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Ingen felles venner, bare at jeg fulgte en tråd på fb, bare skulle sjekke litt ut og vips så hadde jeg trykket feil på nettbrettet. Ok, da får det bare stå sin prøve. Anonymous poster hash: b6e73...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå