jenta123 Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Heisann! Jeg og kjæresten min har vært samboere nå i et år ca. Vi har det som alle andre både bra og ikke så bra. I det siste har vi hatt det ganske kjedelig, eller jeg har hatt det ganske travelt siden jeg jobber hver dag, han har mye fri som føre til at han er mye for seg selv. Han har bodd her i 3 år og bodde et år i en annen by. Det som er problemet at mange av hanes kompiser har reist bort så han er mye aleina og omgås svært lite med andre. Det føre selvfølgelig til at han kjede seg veldig mye og føle sæ både ensom og som om alt e bare dritt. Alle vet jo at det er viktig å omgås med andre mennesker og æ skjønne at han kan syns det blir litt kjedelig når han bare ser mæ hver dag. Så æ vet ikke hva æ kan gjøre for å få han i bedre humør. Æ kan ikke akkurat gå å finne venna til han, men vil jo gjerne at han i det minste skal ha det bra med mæ. Noen forslag til hva man kan gjøre med en slik kjæreste? Hvordan kan man oppmuntre han? Hva kan man gjøre som ikke er så vanlig og som man kan skape minna av? Tar alt av tips imot!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Du er kjæresten hans, ikke moren hans. Prøv å husk det. Anonymous poster hash: c5e6d...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå