Gå til innhold

Hvor mange kjoler har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette emnet var oppe en gang. Har hatt liten rydding i skapet. Gir vekk 10 fine kjoler til Fretex. Sitter igjen med 21 kjoler. 10 av dem bruker jeg mye. Nå kommer vel høstvarene og da blir det vel 3-4 til før jul. Deilig med kjoler :vin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette emnet var oppe en gang. Har hatt liten rydding i skapet. Gir vekk 10 fine kjoler til Fretex. Sitter igjen med 21 kjoler. 10 av dem bruker jeg mye. Nå kommer vel høstvarene og da blir det vel 3-4 til før jul. Deilig med kjoler :vin:

Snill du er :blomst:

Anonymous poster hash: fc6f0...bad

• Liker 1
Skrevet

Rundt 30, tipper jeg. Bruker så godt som bare kjoler og skjørt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i å bruke kjoler, men har ikke så mange enda. Liker å gå i kjoler, gjerne med litt utsving nedentil.. (Men ikke nødvendigvis)

Hva slags kjoler har/bruker dere egentlig? Og bruker dere de året rundt? Bomull eller annet stoff?
Jeg har fire sommerkjoler i bomull som jeg bytter på med om sommeren når jeg synes det er varmt nok, og ellers blir det bukse.. :-( Vil gjerne ha litt inspirasjon! Noen som har gode blogger eller andre steder de henter inspirasjon fra? Vil ha en feminin og pen stil! :-)

Anonymous poster hash: eed4d...c0e
Skrevet

Jeg er glad i å bruke kjoler, men har ikke så mange enda. Liker å gå i kjoler, gjerne med litt utsving nedentil.. (Men ikke nødvendigvis)

Hva slags kjoler har/bruker dere egentlig? Og bruker dere de året rundt? Bomull eller annet stoff?

Jeg har fire sommerkjoler i bomull som jeg bytter på med om sommeren når jeg synes det er varmt nok, og ellers blir det bukse.. :-( Vil gjerne ha litt inspirasjon! Noen som har gode blogger eller andre steder de henter inspirasjon fra? Vil ha en feminin og pen stil! :-)

Anonymous poster hash: eed4d...c0e

Oi, skulle ikke poste den anonym :-) Det er jeg som skrev dette :-)

AnonymBruker
Skrevet

10, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 46fcc...01a

Gjest Crohnie
Skrevet

Jeg tror jeg har ca. 10 stk som jeg regner som "i bruk", om enn en sjelden gang siden kjoler ikke brukes så ofte for tiden. Noen sommerlige og noen til spesielle anledninger, som selskaper og juletider. Har lagt et par kjoler og ganske mange overdeler i en sekk som skal til Fretex så snart jeg blir ferdig med opprydding i egne og min manns klær.

AnonymBruker
Skrevet

Utenom brudekjolen, for den regner jeg ikke med teller, har jeg:

- En lang sommerkjole

- En kort sommerkjole

- Den lille sorte

- En finkjole, lang

- En finkjole, kort

- Bunaden

Jeg er ikke spesielt glad i å gå med kjoler, men har en til hver anledning hvor jeg trenger å gå med kjole. Ellers bruker jeg bunaden så mye som mulig i kjolesammenheng, så slipper jeg å tenke på det.

Anonymous poster hash: 72dcc...ad0

Gjest Artistina
Skrevet

Jeg har MANGE kjoler. Har langt flere kjoler enn bukser.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har 45 framme no, og så gadd eg ikkje å telje dei som ligg i sommaropplag, altså reine vinterkjolar. 30 av desse er penkjolar av varierande grad av pynting.

Skrevet

Synes jeg har så få, men jeg har faktisk 15! Skulle gjerne hatt dobbelt-trippelt så mange, jeg elsker kjoler.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Kanskje 15, har ikke telt dem.

Skrevet

Rundt 20 tror jeg. Ble kjøpt inn endel nye nå til sommeren, siden vi har hatt uforventet fint vær :)

Skrevet

Tror jeg har 4-5 kjoler, men aldri vært stor fan av det heller. Så har jeg jo kasta/gitt bort over halve skapet. Fresh start

Skrevet

Jeg tenker jeg har rundt 20 kjoler, og i disse dager bor jeg i dem :) Det blir alltid noen nye når jeg titter innom Indiska.

Skrevet

Kanskje nærmere 30 om teller med alt. Si 7-8 lette sommer-/strandkjoler, 7-8 relativt streite hverdagskjoler som funker året rundt, 4-5 ullkjoler til jobb høst og vinter og resten penkjoler i varierende typer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...