AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg klarer ikke å komme uten å lese om gay bdsm story. Jeg kan ikke onanere uten å fantasere om det, jeg merker i tillegg trangen til onanere oftere etter jeg fant dette. Burde jeg tvinge meg selv til å slutte? Anonymous poster hash: 60204...99d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Onani er vel ikke synd, homo, bifil eller hetero. Min deilige kone leser erotiske noveller hver kveld, og som oftest kommer vibratoren hennes frem og det drypper på meg får og si det sånnAnonymous poster hash: 080d8...1d5
Gjest Malanthor Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Er vel kanskje ikke helt sunnt og bare komme av og lese om gay bdsm. (for jeg antar at siden du i det hele tatt nevner gay at du ikke er homofil?) Kanskje prøve og slappe av en periode fra det du holder på med. Høres ut som du har kjørt deg skikkelig fast. Hoho.
SardintrollReturns Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg klarer ikke å komme uten å lese om gay bdsm story. Jeg kan ikke onanere uten å fantasere om det, jeg merker i tillegg trangen til onanere oftere etter jeg fant dette. Og problemet er....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå