Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske overbevist om at min mann er utro. Det er dessverre umulig å få sjekket tlf hans da den er kodet etc. Vi har barn og hatt en vanskelig periode. Hvordan i all verden skal jeg finne det ut?

Anonymous poster hash: 023e5...64f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Google er din venn...

Anonymous poster hash: 8314e...b89
AnonymBruker
Skrevet

Spurt og spurt, han svarer ikke på det.

AnonymBruker
Skrevet

Flytt fra ham da vel. Hva skal du med en utro mann?

Anonymous poster hash: 3b119...7bc
AnonymBruker
Skrevet

Spurt og spurt, han svarer ikke på det.

Dårlig tegn, når han ikke svarer

Anonymous poster hash: 5e4db...246

Skrevet

Huff og huff... Var i akkurat samme situasjon som deg for et år siden (men motsatt kjønn).

Gikk å hadde misstanker i 6-8 måneder. I denne perioden konfronterte jeg henne et par ganger om mine misstanker, der hun uten å blunke løy meg opp i ansiktet. Førte til at det var JEG som fikk dårlig samvittighet, da man ikke ønsker å fremstå som en sjalu kontrollfreak (hadde aldri vært sjalu tidligere).

Endte med at mistanken min ble så sterk at jeg brøt meg inn på Facebook kontoen hennes. Der fant jeg 760 intime meldinger om hva som hadde pågått på jobbreiser og sene "overtidstimer" på jobben. Gud så vondt det var.

Magefølelsen din har antakeligvis dessverre rett.

Klem og støtte fra meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har skikkelig mistanke, kan du vel prøve å lytte når tlf ringer, raskt gå inn på den hvis den ligger uten kode et sekund e.l.

Men min erfaring er at mannen voktet mobilen sin, og han var nok veldig nøye med å slette spor.

Hva med å prøve å finne ut hvor han drar en dag etter jobb når han har sagt at han ikke kommer hjem f.eks.? Evt prøve å avsløre han ved å spørre hva han skal med hvem etc. Og hvis han nevner en kompis, så tilfeldig dra innom denne kompisen med en historie om at du har forsøkt å ringe mannen din men ikke kommet gjennom og visste at han var hos kompisen?

Uansett er det uholdbart å leve med slike mistanker. Du må gjøre noe med dette forholdet. Tenker en vei å gå er å introdusere skilsmisse. Da vil dere få noen samtaler omkring framtiden og kanskje det er det som skal til for å finne ut hva som skjer, evt finne ut at han ikke driver med andre.

Anonymous poster hash: 61d5a...12a
AnonymBruker
Skrevet

Han nekter og nekter. Har funnet mange indisier, men er redd for at alt er i mitt hode.

Skrevet

Han nekter og nekter. Har funnet mange indisier, men er redd for at alt er i mitt hode.

Og da lurer jeg:

Er dere nære hverandre? Har dere jevnlig sex og kysser? Har dere stort sett samme omgangskrets og er sammen på kvelder og i helger?

Da har du kanskje ikke noe å frykte.

Men hvis dere sjelden har sex og den er litt raskt unnagjort...

Hvis dere aldri kysser skikkelig eller sier fine ting til hverandre...

Hvis dere er mye ute hver for dere, trener masse og har mange venner på hver deres kant...

Da bør du kanskje fortsette å bekymre deg litt. Hva med å invitere på en bekymringssamtale om forholdet hos familievernkontoret?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex ofte når vi ikke krangler. Årsaken er at han flyttet ut på et tidspunkt. Og nå er ting i orden igjen. Men stoler ikke på han.

Skrevet

Vi har sex ofte når vi ikke krangler. Årsaken er at han flyttet ut på et tidspunkt. Og nå er ting i orden igjen. Men stoler ikke på han.

Det er jo uholdbart. Dere trenger en skikkelig prat om dette, helst med en tredjeperson til stede for å unngå krangel. Ville bestilt time på familievernkontoret var jeg deg.

Du kan jo rett og slett ikke leve med en mann du ikke stoler på. For din skyld og barna dine sin skyld må dere ta tak i dette nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...