AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hva teller mest mtp om noen liker en; kroppsspråk eller det som blir sagt? Jeg liker en som har sagt han ikke er interessert, men blikk osv. tyder på noe annet. Hvordan tolke dette?Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Du er desperat. han er normal. Anonymous poster hash: 87c38...030 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Du er desperat. han er normal.Anonymous poster hash: 87c38...030 Utdyp, vær så snill. Jeg er ikke desperat, jeg er forvirra.Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Hva teller mest mtp om noen liker en; kroppsspråk eller det som blir sagt? Jeg liker en som har sagt han ikke er interessert, men blikk osv. tyder på noe annet. Hvordan tolke dette?Anonymous poster hash: ed4f5...10c Kanskje han bare flørter, og det er sant at han ikke er interessert. Mange liker å flørte (med mange) uten å være interessert i noe mer Anonymous poster hash: 8a35f...0a8 1
Ms. Steele Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 (endret) Dersom han har sagt at han ikke er interessert så stemmer nok det. Det kan jo være at han fascineres av at du er interessert og derfor gir deg blikk. Er nok lurt å forholde seg til det han sier slik at du ikke får falske forhåpninger., Endret 8. august 2014 av Ms. Steele 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Kanskje han bare flørter, og det er sant at han ikke er interessert. Mange liker å flørte (med mange) uten å være interessert i noe merAnonymous poster hash: 8a35f...0a8 Det høres sikkert rart ut, men han pleier ikke flørte. Derfor er jeg ekstra forvirra. Mulig han bare liker oppmerksomheten, lurer på om jeg fortsatt er interessert eller noe.Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Utdyp, vær så snill. Jeg er ikke desperat, jeg er forvirra.Anonymous poster hash: ed4f5...10c Du er desperat, han er overhodet ikke interessert i deg. Anonymous poster hash: 87c38...030 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Det som blir sagt. Anonymous poster hash: 2d4f4...576
Ylva Virvla Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Kan hende han liker deg, men ikke vil ha deg likevel. Det er mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Dersom han har sagt at han ikke er interessert så stemmer nok det. Det kan jo være at han fascineres av at du er interessert og derfor gir deg blikk. Er nok lurt å forholde seg til det han sier slik at du ikke får falske forhåpninger., Ja, du har nok rett i det.Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Kroppsspråk Så du mener han kan være interessert, selv om han sier han ikke er det? Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Du er desperat, han er overhodet ikke interessert i deg.Anonymous poster hash: 87c38...030 Hadde du kjent meg, hadde du visst at jeg ikke er desperat. Lov å være forvirra, vel?Anonymous poster hash: ed4f5...10c 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Kan hende han liker deg, men ikke vil ha deg likevel. Det er mulig. At han liker meg som en venn da, mener du, og ikke noe mer?Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Det som blir sagt. Anonymous poster hash: 2d4f4...576 Ja, han sa jo at han ikke er interessert. Han hadde vel ikke sagt det hvis han ikke mente det...Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Hva teller mest mtp om noen liker en; kroppsspråk eller det som blir sagt? Jeg liker en som har sagt han ikke er interessert, men blikk osv. tyder på noe annet. Hvordan tolke dette?Anonymous poster hash: ed4f5...10c Voldtektsmenn forteller gjerne at kroppspråket sa noe annet enn ordene. Vet ikke helt om jeg ville valgt deres kommunikasjonsmetoder. Anonymous poster hash: 93996...efa 2
Serafina. Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Hva teller mest mtp om noen liker en; kroppsspråk eller det som blir sagt? Jeg liker en som har sagt han ikke er interessert, men blikk osv. tyder på noe annet. Hvordan tolke dette?Anonymous poster hash: ed4f5...10c Jeg forstår veldig godt du er forvirret, har vært der selv. Han kan også være forvirret og ikke vite hva han vil, men jeg tror du skal gå ut fra det han sier. Det strider sikkert mot hva du selv føler, men det er fort gjort å gå på em følelsesmessig smell hvis du kun tar hensyn til kroppspråket hans. Ta vare på deg selv og tro på det han sier, så kan du eventuelt bli positivt overrasket hvis han ombestemmer seg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Jeg forstår veldig godt du er forvirret, har vært der selv. Han kan også være forvirret og ikke vite hva han vil, men jeg tror du skal gå ut fra det han sier. Det strider sikkert mot hva du selv føler, men det er fort gjort å gå på em følelsesmessig smell hvis du kun tar hensyn til kroppspråket hans. Ta vare på deg selv og tro på det han sier, så kan du eventuelt bli positivt overrasket hvis han ombestemmer seg. Du har nok rett i det. Jeg prøver å ikke legge for mye i blikk osv, men det er ikke lett. Det er mulig at han også er forvirret, ja.Anonymous poster hash: ed4f5...10c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Voldtektsmenn forteller gjerne at kroppspråket sa noe annet enn ordene. Vet ikke helt om jeg ville valgt deres kommunikasjonsmetoder.Anonymous poster hash: 93996...efa Uffda, nei det hørtes jo ikke bra ut!Anonymous poster hash: ed4f5...10c
Ylva Virvla Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 At han liker meg som en venn da, mener du, og ikke noe mer?Anonymous poster hash: ed4f5...10c At det er en viss tiltrekning, men at det er grunner til at han ikke vil innlede noe likevel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå