Gjest GirlDreamer Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 (endret) Glem det, dumme meg glemte et øyeblikk at det er umulig å poste på dette forumet uten å få slike flåsete svar som det under her. Endret 8. august 2014 av GirlDreamer 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Mobbing er en stygg ting!Anonymous poster hash: 85bcd...d81
kenpet Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Hva handlet dette om? Ikke bry deg om dem med "flåsete" svar. Jeg hjelper gjerne.
Chloe- Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 lol. Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg. Håper du er stolt av deg selv.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg. Håper du er stolt av deg selv. Pot calling the kettle black, eller? Du har fått brukere til å gjøre akkurat det samme selv. Anonymous poster hash: 908cb...b98
Chloe- Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Pot calling the kettle black, eller? Du har fått brukere til å gjøre akkurat det samme selv.Anonymous poster hash: 908cb...b98 Når, hvor eller i hvilken sammenheng? Har jeg aldri fått med meg.
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg. Håper du er stolt av deg selv. Absolutt. Facebook-guvernante. Jeg vurderte å foreslå en mildere måte hun kunne påpeke i overkant bad-taste jokes, men jeg vil ikke bidra til sånn politivirksomhet. Noen folk har ekstremt tynn hud, også på vegne av andre.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg. Håper du er stolt av deg selv. Det at enkelte tåler så utrolig lite sier det meste om hvor bra vi egentlig har det i dette landet.Anonymous poster hash: 85bcd...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå