Gå til innhold

Mobbing på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest GirlDreamer
Skrevet (endret)

Glem det, dumme meg glemte et øyeblikk at det er umulig å poste på dette forumet uten å få slike flåsete svar som det under her.

Endret av GirlDreamer
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mobbing er en stygg ting!

Anonymous poster hash: 85bcd...d81

Skrevet

Hva handlet dette om? Ikke bry deg om dem med "flåsete" svar. Jeg hjelper gjerne.

Skrevet

lol.

Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg.

Håper du er stolt av deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kom hit for råd, og endte opp med å både slette svaret sitt og brukeren sin pga deg.

Pot calling the kettle black, eller? Du har fått brukere til å gjøre akkurat det samme selv.

Anonymous poster hash: 908cb...b98

Skrevet

Pot calling the kettle black, eller? Du har fått brukere til å gjøre akkurat det samme selv.

Anonymous poster hash: 908cb...b98

Når, hvor eller i hvilken sammenheng? Har jeg aldri fått med meg.
Skrevet

Absolutt. Facebook-guvernante. Jeg vurderte å foreslå en mildere måte hun kunne påpeke i overkant bad-taste jokes, men jeg vil ikke bidra til sånn politivirksomhet. Noen folk har ekstremt tynn hud, også på vegne av andre.

Skrevet

Det at enkelte tåler så utrolig lite sier det meste om hvor bra vi egentlig har det i dette landet.

Anonymous poster hash: 85bcd...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...