Emit Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Pus som er innekatt og går bare på verandaen, halvannet år gammel, ikke rasekatt, har hatt krampeanfall!! Han sov på sin vanlige plass, og lå plutselig helt stiv, ristet og frotset ut munnen!!!! Ringte dyrlegevakt, skal se det an til i morgen?!?! Han har etterpå prøvd seg på å fange en flue, og ellers tusler han rundt og legger seg forskjellige plasser i huset. Virker trøtt. Har også tisset utenfor kassen i dag, noe han gjør når han er misfornøyd (som første gang han ikke fikk sove på rommet vårt etter vi fikk babyer). Rett etter anfallet var han sjanglete og klarte ikkje gå og stå skikkelig. Trodde han skulle dø, noe jeg er ekstremt redd for!!!! Han er min første baby<3 Er det noen som har peiling?? Bør jeg ringe en annen dyrlege??
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kan vært epilepsi, kan være mye. Hvis du ikke stoler på den første dyrlegen, ring til en annen. Anonymous poster hash: aa39a...899
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Har dere dyrlegevaktordning der du er? Jeg ville ringt tvert! Anonymous poster hash: 3605c...940
Emit Skrevet 8. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2014 Ja jeg ringte. Han sa han skulle komme, men ringte så tilbake og sa han ikke trodde det var nødvendig. Men jeg skal ringe ham i morgen igjen, dette skal sjekkes!! Er så redd!!! Han er i toppform i kveld/natt da.. Løper, jakter fluer og biter oss i foten. Gode gamle.. Men likevel..
murray Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Det kan være diabetes. Dra til veterinær asap
Hvitløk Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Høres ut som vår katt. Den har epilepsi. Anfallene ser fryktelige ut, men heldigvis så er de ikke farlige dersom de går over i løpet av et minutt eller to. Pusen vår må gå på medisin for å holde sykdommen i sjakk og han har ikke hatt anfall på over to år nå. Vi fikk beskjed om å vente å se on han fikk flere anfall da vi ringte ned etter første anfallet. Siden han fikk de hyppig, altså et par i uken, tok de en ordentlig undersøkelse på han og ga han medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå