Gjest anonym nå Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Har vært i sverige og kjøpt meg noen slankepiller som visstnok skal være supereffektive. De heter purple burn og skal være laget av naturlige stoffer... Noen som har hørt om de? Eller brukt de?
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Sjekk innholdsdeklarasjonen om de inneholder efedrin. I så fall bør du holde deg langt unna! Efedrin er et stoff i slekt med amfetamin, og kan ha skumle effekter på kroppen. I USA er det blitt forbudt, fordi det er satt i forbindelse med flere dødsfall blant ellers sunne, unge mennesker (hjertestans). Men hvis du vil risikere helsa di, kan du jo bare go ahead!
Gjest anonym nå Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Sjekk innholdsdeklarasjonen om de inneholder efedrin. I så fall bør du holde deg langt unna! Efedrin er et stoff i slekt med amfetamin, og kan ha skumle effekter på kroppen. I USA er det blitt forbudt, fordi det er satt i forbindelse med flere dødsfall blant ellers sunne, unge mennesker (hjertestans). Men hvis du vil risikere helsa di, kan du jo bare go ahead! Mener det sto at pillen ikke skulle blandes med efedrin og coffein. Sto også at det ikke skulle blandes med pharmefrin eller noe sånn :-? Har "gått på" efedrin før, for noen år siden... Men stoppet pga stikk i hjertet under treningsøkten.
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Men stoppet pga stikk i hjertet under treningsøkten. Det burde du kanskje ta som et hint...
Gjest På besøk Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Har venner som har gått på PB en stund, og ja - de er effektive! Og uten efedrin, men med høyt innhold av guerana som øker energien, stoffskiftet og forbrenningen. Det er derfor de er effektive. Men vær litt forsiktig dersom du har en stoffskiftesykdom eller har høyt blodtrykk.Konsulter med lege.
Carmen_ Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Har venner som har gått på PB en stund' date=' og ja - de er effektive! Og uten efedrin, men med høyt innhold av guerana som øker energien, stoffskiftet og forbrenningen. Det er derfor de er effektive. Men vær litt forsiktig dersom du har en stoffskiftesykdom eller har høyt blodtrykk.Konsulter med lege.[/quote'] Har lyst til å prøve dette selv jeg. Men hvordan kan man snakke med legen hvis det ulovlig i Norge? :-?
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Det er en grunn til at det er forbudt i Norge; det er ikke kun for å ta gleden og moroa fra folk... Guarana inneholder koffein i store mengder; koffein har som bivirkning bl.a.at man kan bli rastløs, få hjertebank, svette osv.. Kaffe, te, cola osv inneholder endel koffein. Det samme gjør energidrikker som f.eks Battery eller Red Bull, som inneholder guarana.
birgitte242 Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Purple Burn er IKKE forbudt og inneholder IKKE efedrin.
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Som så mange ganger nevnt her inne: Hadde det vært et slankemiddel som faktisk hjalp, da ville det være verdenskjent. Du leser nok om det i avisen eller hører om det på nyhetene, før du finner det i en krok på en helsekost i Sverige, for å si det sånn. Ikke meningen å være sarkastisk eller frekk, jeg sier bare min mening.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Hvor i Sverige kjøper man dette produktet?Har de det på Svinesund?
Gjest Monster Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Man får kjøpt det på helsekosten i sverige, de har de på charlottenberg ialfall.. vet ikke om de har det på svinesund men man skulle tro det :-)
Carmen_ Skrevet 2. juli 2004 #13 Skrevet 2. juli 2004 Purple Burn er IKKE forbudt og inneholder IKKE efedrin. Ikke forbudt, hvor da? I Norge er det så vidt jeg vet forbudt... Men vet du hva det inneholder? Er det guerana coffein?
birgitte242 Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Det inneholder Guarana, Citrus Aurantium, Kola Nut, Ginseng, White Willow Bark og Acetyl-L-Carnetine.
Mathias Skrevet 4. juli 2004 #15 Skrevet 4. juli 2004 Det er flere tråder om dette her på KG!... Efedrin ja.... http://www.treningsforum.no/index.php?boar...y;threadid=7618 http://www.fitnessprat.no/forum/showthread...ght=purple+burn http://www.fitnessprat.no/forum/showthread...ght=purple+burn Jeg står over... Og vil vel tro at menigmann også burde det.. Her snakker vi om marginer... Den fås forøvrig IKKE i Norge...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå