jouvel Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Jeg er superforelska i verdens beste gutt som jeg har vært sammen med i snart fem måneder. Jeg vet jeg egentlig ikke burde klage, men jeg kunne ønske at han slutta å bite negler. Jeg har tatt det opp med han et par ganger i en litt fleipete tone, men da blir han bare litt sur. Og så ler vi av det etterpå. Men han fortsetter å bite. Vil så gjerne at han skal kunne klø meg på ryggen også :brunette: Jeg tror han har lyst til å slutte selv også, men trenger et lite spark i rompa. Er det noen som har noen tips? jouvel
Musemor Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 De selger jo et eller annet du kan smøre på neglene som smaker vondt (husker ikke navn) Så hvis han vil slutte, kan jo dette være tingen!
jouvel Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2004 Ja, det heter go'negl og han har visst prøvd det før, men han klarte ikke å la være, så han ble vant til den vonde smaken og fortsatte å bite... Tror han trenger noen motivasjonstips. Eller skal jeg bare la det være?
Joplaya Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 La det være. Jeg brydde meg heller aldri om den vonde smaken du får fra go negl. Etter nok biting forsvant den likevel Jeg har bitt siden jeg var født omtrent. Nå har jeg lange negler på alle fingrene mine, sluttet i februar - april og har ikke bitt siden. Hvorfor det funket nå og ikke alle de andre gangene vet jeg ikke. Jeg bare venter på at jeg skal sprekke igjen. Har i perioder klart å slutte, i gode perioder; som ved forelskelse, da jeg fikk min datter o.l. Neglebiting kan da ikke være det verste å måtte takle i et forhold? Om du vil bli klødd på ryggen, gi han en hårbørste som han kan klø deg med
jouvel Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2004 Neglebiting kan da ikke være det verste å måtte takle i et forhold? Om du vil bli klødd på ryggen' date=' gi han en hårbørste som han kan klø deg med [/quote'] He he jeg føler meg nesten litt patetisk som klager på dette :oops: . Jeg har det jo rett og slett helt fantastisk med ham! God idé med hårbørste, forresten.
jouvel Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2004 Men du, Joplaya, han har veldig store "puter" på fingertuppene. Han har liksom bitt neglene veldig langt ned. Går dette bort når man slutter å bite? Jeg bet negler selv da jeg var yngre, men ikke så langt ned som han gjør.
Joplaya Skrevet 30. juni 2004 #7 Skrevet 30. juni 2004 "puter" på fingertuppene? :klø: Oppå, under, eller frempå? Biter han kanskje også på huden og neglebånd? I så fall vil det gå seg til om han slutter å bite på det.
Sarabi Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Jeg synes du skal la være og bry deg med at han biter negler. Det er jo tydelig at det er for din egen del du vil han skal slutte. Det er foresten vanskelig å slutte å bite negler hvis man ikke er innstilt på det!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #9 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har bete negler siden jeg fikk tenner ,det vil si 2år alderen . Har prøvdt å slutte flere ganger men dette til bake,er kjempevansklig verre enn å slutte å røyke for det har jeg gjort 2 ganger. Da jeg sluttet måtte jeg bli veldig opptatt av neglene ,olje massere neglebånd ,file pusse ,lakkere DETTE blir jo IKKE så godt å gjøre for typen din.LYKKE TIL håper det går fint
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 Greit med jenter som kan legge på kunstige, men det vil vel være å dra det litt langt Jeg synes det er skikkelig ekkelt med neglebiting, det er en av de tingene jeg synes er absolut turn off. Men det er jo en kjensgjerning at mange gjør det. Gjorde det selv, men sluttet for ti år siden. Synes det er viktig med pene hender. Skjønner hva du mener med puter, det er fordi han har bitt sålangt ned. Da er det veldig vanskelig å slutte også, for neglene vokser ofte feil ut da og får ikke "satt seg" og det er vanskelig åikke hjelpe til med tennene når man kjenner noe er ujevnt. Også prøvd go'negl da jeg bet selv, men det smakte absolutt ikke vondt nok det burde vært dødelig, DET vill ekanskje hjulpet. Jeg er sikke rpå det er like vanskelig som med røykestopp, slanking og alle andre ting som krever viljestyrke - så hvis han ikke engang ser selv hvor stygt og simpelt det ser ut, så tror jeg ikke du får gjort noe med det. På den positive siden - han er sikkert ypperlig til å massere, uten å klore!!
Nøste Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er enig med deg jouvel jeg har det samme problemet som deg neglene skal kunne være til å klø med også .
Alterna Skrevet 2. juli 2004 #12 Skrevet 2. juli 2004 Men du' date=' Joplaya, han har veldig store "puter" på fingertuppene. Han har liksom bitt neglene veldig langt ned. Går dette bort når man slutter å bite? Jeg bet negler selv da jeg var yngre, men ikke så langt ned som han gjør.[/quote'] Æsj... Og dette er mannen du sover i samme seng med??? Kunne jeg aldri klart. Neglbiting og sånt er noe av det hesligste som fins... Uhygienisk og heslig... Jeg hadde nok gjort det slutt pga det..
jouvel Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2004 Æsj... Og dette er mannen du sover i samme seng med??? Kunne jeg aldri klart. Neglbiting og sånt er noe av det hesligste som fins... Uhygienisk og heslig... Jeg hadde nok gjort det slutt pga det.. Det er kanskje litt drøyt å gjøre det slutt på grunn av det syns jeg... Men jeg må innrømme at det er litt turn-off. Det eneste positive er at det ikke klorer når han masserer, men alikevel. Syns det er vanskelig å mase mere om dette. Jeg vet han blir irritert av det. Han er nok klar over det selv at det kanskje ikke er det mest sexy. Han tar meg på fersken i å kjenne på neglene hans, og da blir han litt flau. Stakar. Det er sikkert ikke så lett. Skulle ønske jeg kunne hjelpe han. Han er jo ellers helt suveren.
Mel-anie Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Min kjære biter også negler, men det gjør meg ingen ting. Mange menn med han, tror jeg.....
~sikka~ Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 Fortell ham hvor mange bakterier han får i seg ved å bite negler så kanskje han slutter. Det er mer bakterier i å bite negler enn å sleike et toalett har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå