AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Typen min har bursdag neste helg og jeg har bare 90 kr. Hva kan jeg kjøpe for den prisen? Det er bare frem til jeg får lønn, da får han en ordentlig gave. Anonymous poster hash: 8f7fa...bd3
mille1989 Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kjøp et lite skrin, finn frem pen og papir Som tilleggsgave til min samboer fikk han et sånt fylt med små lapper på hvorfor jeg elsker han Han lyste opp og er ofte og kikker på lappene 2
Purple Diamond Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Kjøp et lite skrin, finn frem pen og papir Som tilleggsgave til min samboer fikk han et sånt fylt med små lapper på hvorfor jeg elsker han Han lyste opp og er ofte og kikker på lappene Så koselig!
happiest Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Lag middag? Dere har vel kanskje litt ingredienser allerede? Ellers kan du jo kjøpe favorittgodisen hans.
Leanne Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Synes disse er søte, hvis han liker melkesjokolade. http://www.freia.no/sjokolade/freia-product-detail/647?pid=1891&dynNav=pDBP1891 Likte også lappeideen, skriv ned hvorfor du elsker han på små lapper eller er lite brev.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Gavekort/klippekort på f.eks massasje utført av deg. Anonymous poster hash: 78b5d...16d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Middag og en heftig runde i senga hadde nok de fleste blitt glad for. Anonymous poster hash: 82a10...5bd
Luckiness Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Kjøp eller lag et kort. Skriv hvorfor du er glad i han og annet du ønsker å skrive. Og så kan du gi "gavekort" på massasje, hjemmelaget middag e.l.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Hva med Flax lodd? Sannsynligheten er jo ikke overveldende for at han blir millionær, men om du er heldig så kan det jo bli gevinst Og sammen med en hjemmebakt bursdagskake synes jeg iallefall at det er en flott gave å få. Både en kake som noen har lagt arbeid og kjærlighet i, og et lodd som kanskje kan gjøre ham rik.
Prestekragen Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Hva med en eske utgått konfekt?Anonymous poster hash: 9a36f...885 Jeg lo skikkelig da jeg leste denne kommentaren. Du vet du henger for mye på KG når du kjenner igjen tråder og innlegg i folks kommentarer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå