Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette er nok et "hva vil denne mannen" innlegg...

I vinter ble jeg sjekka opp av en fyr på nettet. Rimelig kjapt ville han ringes og treffes. Allerede før vårt først møte omtalte han meg som drømmedama hans. Han sa han lette etter dama han kunne satse fullt og helt på, og trodde det var meg. Den enorme iveren skremte meg, og gjorde meg veldig tilbakeholdene.

Han nærmest presset igjennom et møte. Og da vi møttes viste det seg at han var en kjempehyggelig fyr. Det eneste "dumme" var at han hadde samboer... :roll: Vi møttes noen få ganger, og han ringte daglig i etpar uker. Han skulle avslutte med dama snart. Det var ikke måte på hvilke fremtidsplaner han hadde for oss to.

Så plutselig dabbet det av. Jeg hørte ikke så mye fra han, men jeg kunne se at han til stadighet var på nettet. (For å sjekke andre damer?) Etterhvert ble det for mye muffens, og jeg kom i prat med en annen av hans nettflørter. Han hadde brukt samme fremgangsmåte med henne, og holdt fremdeles kontakten. Vi ble begge rasende, og følte oss lurte begge to. (Selv om han ikke har møtt oss to samtidig, bare per telefon.) Men det hele endte med at han kuttet kontakten med meg, fordi jeg hadde "snoket".

Nå, mange måneder senere, tar han plutselig kontakt igjen. Dama har flytta ut, og han flørter litt. Men han vil ikke treffes. Han vil ha noen uker "fri", for å få orden på livet.

Jeg har mange tanker... Kan han virkelig være seriøs, eller er han en "player"? Tør jeg å møte denne mannen som har vært på leting etter noe nytt bak samboerens rygg? Jeg har vanskelig for å tro at enkelte kan få seg til å være så sleipe, og lyve så mye. Hva tror dere da?

Sukk. Nei, det skal ikke være enkelt. Jeg får bare vente på utspill fra han, og se hva som skjer. Er bare usikker på om jeg skal våge å si ja til en invitasjon i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde holdt meg borte fra han ja, uten tvil!

Skrevet

Jeg ville ALDRI hatt noe mer med den fyren å gjøre! Han høres ut som en skikkelig player!!!

Skrevet

Han høres ut som en skikkelig upålitelig type. Tenk når han går lei av sin neste kjæreste og begynner å skjekke opp andre damer på nettet igjen.

Nei fysj og fy. Spar deg til noe bedre!

jouvel

Gjest Kvinne 32
Skrevet

Han vil selvfølgelig ikke annet enn å ha seg med useriøse flings.

Sex er nok det eneste som står i hode(ne) på ham! Han er totalt useriøs, i og med at han så raskt utbroderte at du er perfekt for ham og drømmedama osv. :roll::roll:

Idiot- er hva han er. :evil:

Glem ham og finn deg andre å leke med! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

uææ back off girl. Denne mannen er, og vil alltid være en player. Farlig farlig...

Skrevet
Er denne mannen en luring?

Ja.

Skrevet

hvis du vil ha sex er han ikke en luring men hvis du jakter på ett seriøst forhold er han en skikkelig luring ..... eller kanskje dum siden du ikke gikk i fellen...eller kanskje han er smart.. men du var smartere? :P

:o

Skrevet

Jeg tror damen fikk snusen i hans fritidsaktiviteter og dermed har gitt han fyken. Nå skal han ha noen uker fri som han sier. På den måten kan han prøve å få damen tilbake uten at du oppdager det. Og han har deg på gress dersom damen ikke vil ta han tilbake.

Min lille teori.

Skrevet

Jeg har understreket med store bokstaver at jeg ikke er interessert i kun sex. Og da insisterer han på at han er ute etter et livsvarig forhold. (Men det er vel de gangene jeg har understreket dette at han har backet ut litt...)

Skrevet

Drit i hele fyren!! Man oppfører seg ikke på den måten han har gjort. Finn deg en ny "nettflørt" :D

Gjest GreenSky
Skrevet

Han høres ut som selve definisjonen på en player, ja.

Gjest anonymus
Skrevet

Om ikke luring (bevisst ihvertfall - slike gutter ser jo ofte på seg selv som VERDENS SNILLESTE) - iallefall en stoooor egoist.

Skrevet

Tenk om alle vi jenter hadde boikottet sleske typer som han der. Da hadde det ikke blitt noe på dem, og så hadde de vært NØDT til å forandre seg. Skal vi ikke prøve på det fra nå av, dere? :wink:

Skrevet
Tenk om alle vi jenter hadde boikottet sleske typer som han der. Da hadde det ikke blitt noe på dem' date=' og så hadde de vært NØDT til å forandre seg. Skal vi ikke prøve på det fra nå av, dere? :wink:[/quote']

nyibyen.....dessverre dessverre, statstikken er brutal, 80 % av alle jenter ligger med 20 % av alle guttene...

Det er ikke uten grunn det er de såkalte "drittsekkene" som får knulle mest.....

W

Og hva er en mann verdt, dersom det ikke finnes rivalinner og fighte med...?

Gjest Hillary..
Skrevet

(Eller kanskje det er 20% av jentene som ligger med 90% av mennene? )

Fyren det er snakk om her hadde jeg holdt meg langt unna. æsj

Kandidat for manhaters.com. :sjarmor:

Skrevet

Prøver bare og forklare deg Hillary at det er en grunn virkeligheten er som den er..... attraktive menn er jo de uoppnåelige som danser med andre jenter...

Waco

Sånn er det, og sånn vil det alltid være.....

Skrevet

Jeg har allerede sjekka at han ikke står på manhaters. :sjarmor:

Men jeg er så naiv at jeg ikke kan forstå at det skal være nødvendig å vifte med ekteskap og graviditet for å få seg et ligg. Og dersom det han serverer er blank løgn, så må det være noe alvorlig galt med mannen. Hvordan kan man klare å leve med seg selv etter så mange løgner og bedrag. Og det verste er at han er en "snill gutt", som oppretholder kontakten med alle gamle flammer. Han liker vel ikke tanken på å bli mislikt.

Han ville ikke gå fra dama si på tverten. Han ville vente på det rette øyeblikket, sånn at det kunne gjøres på en fair måte. (Er det fair å gå bak ryggen hennes og ligge med andre damer...?)

Og ikke er han pen heller. Så det så. :tunge1:

Gjest Hillary..
Skrevet

Høres ut som du behøver å få han ut av systemet?

Litt mer tydelig og høylytt enn bare å gi stille faen kanskje? Be a REAL BITCH?

:kjempesinna::sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...