Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Når man er ute å jogger og så faller de jævla øreproppene ut hele tiden. Etterhvert blir man bare så forbannet. Hvordan løser dere dette (om dere har problemer med det da) Noen som har noen gode løsninger uten at man må ty til de derre svære høretelefonene?.......
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Sportstape rundt hodet???? Lim??? Nei, ærlig, jeg har ingen svar, annet enn å slutte å jogge og heller ta fram terrengsykkelen
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Det må jo finnes noen dingser som man kan bruke, liknende sånne man har til mobiltelefoner? Ihvertfall, noe må jo finnes!
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Det finnes sånn tynn bøyle over hodet med sånne ørepropper inni ørene De pleier å kalles noe med sport...
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2004 #7 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har sett "propper" med en bøyle på, som settes på øret (nesten som et høreapparat). De er visst fine å jogge med.
LilleBille Skrevet 30. juni 2004 #8 Skrevet 30. juni 2004 Det finnes jo både "panne"bånd meg øretelefoner .. og det finnes jo sånne til å feste "rundt øret" - som denne - søk på artikkelnr. 32-7830 til kr. 99,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå