Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2002 #1 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Jeg har glemt mitt hotmailpassord! Når jeg klikker på forgot your password så kommer min secret question opp som jeg må svare på. Problemet er at jeg glømt.. Vad gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg har vært borti det samme Fant ingen løsning, registrerte meg derfor på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 24. juni 2002 #3 Del Skrevet 24. juni 2002 Heisann, Litt kinkig hvis du har glemt det spørsmålet du selv lagde. Den raskeste løsningen er selvsagt å registrere seg på nytt, slik Nikita tipset om, men du kan jo også prøve å sende en mail til Hotmail og spørre om hjelp - dog det er vel små sjanser for at de vil gi deg passord. Jeg ville ha prøvd meg frem litt til på spørsmålet, jeg. Og husk at Hotmail sletter de kontoene som ikke har blitt brukt på en god stund, og da kan du jo alltids registrere den igjen - Me0w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå