Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det harry og lavstatus å røyke? Altså vanlige sigaretter.

Anonymous poster hash: 7d25d...6ee
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: ea196...5e2
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: c0e9a...fc1

• Liker 1
Skrevet

Så klart.

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Hva har røyking med status å gjøre?Mener dere at vi som røyker er dårligere mennesker enn dere?

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Tenker de er litt mindre smarte. Å gjøre seg avhengig av gift er så idiotisk en kan få det.

Anonymous poster hash: 0569e...5a9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

når jeg ser en røyker tenker jeg at de var mobbere på ungdomskolen

Anonymous poster hash: 37c93...f2a
Gjest Blomst83
Skrevet

Da kan jeg gledelig ta livet av den myten for deg.Røyker,og var langt i fra noe mobber.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser veldig trashy ut å røyke. Spesielt om man har barn.

Men det betyr ikke at man er en harrytass, det bare ser sånn ut.

Anonymous poster hash: c7ce0...765
  • Liker 7
Skrevet

Hva har røyking med status å gjøre?Mener dere at vi som røyker er dårligere mennesker enn dere?

Hvis du røyker så er du jo tydeligvis svak nok til å gi inn for gruppepress, eller bare såpass teit at du syns det er kult. Å røyke har kun negative sider. Så enkelt er det, nemlig. Ingenting gjør meg mer irritert enn røykere som gnyler om hvor fælt de har det som ikke får lov til å røyke foran sykehusinnganger, bussholdeplasser, og på utekaféer hvor folk må stå/sitte og puste inn deres passive egoisme.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Dere tenker slik fordi dere er flokkdyr, og media har sagt at det er harry.

Nei, det er ikke noe mer harry å røyke enn noe som helst annen drit vi putter i oss.

Anonymous poster hash: 7309f...e5f
  • Liker 9
Skrevet

Nei, ikke sant!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for middelklassen er det harry. Reiser du litt ser du det er enormt mye folk med penger som røyker.

Anonymous poster hash: 09f4c...809

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også avkrefte dette.

Hilsen tidligere røyker, og mobbeoffer!

Anonymous poster hash: 290bf...9d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere tenker slik fordi dere er flokkdyr, og media har sagt at det er harry. Nei, det er ikke noe mer harry å røyke enn noe som helst annen drit vi putter i oss. Anonymous poster hash: 7309f...e5f

Mesteparten av "annet drit" vi putter i oss plager ikke andre. Jeg tenker slik fordi:

1. Røykere blir skikkelig "bitchy" å være sammen med om de ikke får røyken sin

2. Mange røykere tar aldri hensyn

3. Røykere lukter ikke selv hvor fælt de lukter (gjelder som regel ikke i like stor grad de som alltid røyker ute). Lukta er ikke mye bedre enn bleielukt eller andre ekle kroppslukter.

4. Noen, inkludert meg, får ubehag med å puste, selv om røykeren er mange meter unna (vindretning).

5. Røykelukta setter seg i klærne og i håret til alle. Ikke kult når en er nydusjet å gå rundt å stinke røyk.

Anonymous poster hash: 0569e...5a9

• Liker 8
Skrevet

Ufattelig harry. Kjenner at hva jeg syns om folk daler godt dersom de drar frem røyken.

• Liker 5
Gjest Blomst83
Skrevet

Hvis du røyker så er du jo tydeligvis svak nok til å gi inn for gruppepress, eller bare såpass teit at du syns det er kult. Å røyke har kun negative sider. Så enkelt er det, nemlig. Ingenting gjør meg mer irritert enn røykere som gnyler om hvor fælt de har det som ikke får lov til å røyke foran sykehusinnganger, bussholdeplasser, og på utekaféer hvor folk må stå/sitte og puste inn deres passive egoisme.

Ikke noe gruppepress,og nei jeg synes ikke det er kult.

Og snakk om å stigmatisere.Det finnes faktisk røykere som tar hensyn.Selvom jeg røyker så irriterer jeg meg også over de andre som røyker,men som ikke tar hensyn. Vi røykere er ikke en egen rase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...