AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Heldigvis får det ned det viktigste, men det er alltid en papirbit liggende igjen. Alltid! Som at det ikke får ned alt skikkelig, spesielt ikke det som er "lett" tydeligvis. Var ikke sånn før, er uansett hvilke av de to knappene jeg trykker, om jeg holder inn kjempelenge funker det sikkert, men.. skal da ikke være sånn, aner ikke hva som har skjedd? Irriterende.. ser jo ut som jeg ikke trekker opp etter meg Anonymous poster hash: 8edc5...232
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Har du vasket vanninntaket i det siste? Anonymous poster hash: 0371f...815
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Enkelte toalettpapirvarianter oppfører seg sånn hos meg også. De virvler bare rundt, men så blir det liggende noen ark igjen etter nedspyling. Må spyle flere ganger. Har du sjekket annet papir? Anonymous poster hash: 375f1...f8c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Er det tykt gråfarget gjenbrukspapir du snakker om? Det har flere advart mot å bruke fordi det stopper til rørene.....Anonymous poster hash: 09ec5...0be
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Har du vasket vanninntaket i det siste? Anonymous poster hash: 0371f...815 Nei, hva er det for noe? Jeg leier, og har aldri vært borti noe sånt .. Enkelte toalettpapirvarianter oppfører seg sånn hos meg også. De virvler bare rundt, men så blir det liggende noen ark igjen etter nedspyling. Må spyle flere ganger. Har du sjekket annet papir? Anonymous poster hash: 375f1...f8c Åja, jeg bruker de myke coop-papiret, tror jeg har brukt det hele tiden. Det og Bambi, synes bare dette har skjedd siste ukene. Hvilke papir er det som gjør sånt hos deg da? Er det tykt gråfarget gjenbrukspapir du snakker om? Det har flere advart mot å bruke fordi det stopper til rørene.....Anonymous poster hash: 09ec5...0be Nei, bare sånn vanlig mykt Coop dopapir greier, og Bambi. Normalt dopapir Anonymous poster hash: 8edc5...232
Dricka Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Av og til kan det funke å fylle en bøtte med vann og helde det i doen sånn at det blir et hardere trykk enn når du drar ned i do. Får med seg litt mer på veien og får rensket opp litt i rørene
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Nei, hva er det for noe? Jeg leier, og har aldri vært borti noe sånt .. Når du leier er dette noe utleier skal ordne opp i.Anonymous poster hash: 09ec5...0be
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Nei, hva er det for noe? Jeg leier, og har aldri vært borti noe sånt .. Når du leier er dette noe utleier skal ordne opp i.Anonymous poster hash: 09ec5...0be Høres kanskje dumt ut, men jeg synes det er flaut. Så om det var noen måte å fikse det selv på så gjør jeg heller det Skal prøve det med å tømme vann i, jeg! Anonymous poster hash: 8edc5...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå