Gå til innhold

Troll?!?! Drittlei...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med det der "troll"? Ser det hver dag overalt her på KG og det har gjort at jeg ikke orker å spørre om tips eller hvis jeg trenger hjelp eller å svare på innlegg.

Spurte om oppskrift på saftig sjokoladekake og noen kommenterte at kefir er en hemmelig ingrediens for saftig sjokoladekake og da var det med en gang noen som kommenterte at personen som anbefalte kefir i kaka måtte være et troll...

Syns at uansett hva man skriver, så må det komme noen å kommentere "troll" eller "dette må være en trolletråd" osv. Jeg blir drittlei av å se det der "troll" uansett hva det er snakk om.

Anonymous poster hash: ad37b...ed3

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder deg i feil tråder.

Gjest Jørild
Skrevet

Et kefirtroll :ler:

Grunnen er vel at det om sommeren er utrolig mye småunger som lager tråder på KG og man blir drittlei. Plutselig ser alle troll på høylys dag, og så blir det i seg selv mer irriterende en trollene i seg selv. Det går over om høsten.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er delvis enig med deg, TS. Samtidig kan man ikke nekte for at det er en del trolletråder og -innlegg på dette forumet, noe som kan være ganske irriterende til tider. Dessverre fører nok det til at en del seriøse innlegg også blir stemplet som trolling.

Det beste er vel egentlig bare å la være å svare om man mistenker at innlegg eller tråder ikke er seriøse. Problem solved?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et troll er altså noen som bare kødder..

Så hvis noen sier at "Dette må være en trolletråd", så betyr det at "Dette må være kødd".

Anonymous poster hash: 4ab98...ff6
  • Liker 2
Skrevet

Trolls?

post-65792-0-24542700-1407501603_thumb.j

Skrevet

Men hva så egentlig? Om det er en trolletråd? Det er jo bare å gå ut av den. Skjønner ikke vitsen med å skrive i den, og ihvertfall ikke å overvåke tråden i tilfelle noen andre svarer, for så å mase "ikke mat trollet" osv.

Jeg synes noen av trolletrådene kan ha interessante problemstillinger som er givende å diskutere, selv om situasjonen ikke er selvopplevd, sann el.

AnonymBruker
Skrevet

Synes også beskyldninger om trolling er en uting. Selv pleier jeg å skrive om ting som har skjedd i hverdagen min som jeg ønsker synspunkter på, og ofte driver folk og mener at jeg troller.

Anonymous poster hash: 7972d...450

Gjest Hummels
Skrevet

Er nok for det er så mange AB brukere som troller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en effektiv måte å avfeie meninger, argumenter og opplevelser på, da. "Dette MÅ være trolling, ingen kan være så blåste."

Anonymous poster hash: aba8d...a1f
  • Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Jeg blir drittlei av å se det der "troll" uansett hva det er snakk om.

Anonymous poster hash: ad37b...ed3

Åjajajaja boff boff..

AnonymBruker
Skrevet

Kefir i sjokoladekake høres faktisk kjempegodt ut. :sjenert:

Anonymous poster hash: 573f2...393
  • Liker 1
Skrevet

Kefir i sjokoladekake høres faktisk kjempegodt ut. :sjenert:

Anonymous poster hash: 573f2...393

Jepp. Har bakt krydderkake med kefir, og den var så god at flere ba om oppskriften etterpå!

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Å kalle noen "troll" er jo den beste hersketeknikken man kan bruke. Selvsagt er det i enkelte tilfeller berettiget, men ved å kalle noen for troll så sabler man de ned og nedvurderer vedkommende så mye at man ikke gidder bry seg ved å svare en gang. Enkelte ganger er det helt legitimt, i mens andre ganger blir det bare patetisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen tror at bruken av kefir, kulturmelk eller rømme i kaker er trolling så røper de hvertfall at de ikke har peiling.

Anonymous poster hash: 4194e...0db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...