AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Har sett veldig mye rundt på nettet på slike kalkulatorer, men ingen tilpasser en på 16 år... Hvor mange kalorier og karbohydrater trenger jeg for å gå fort ned i vekt? Er på en slags lavkarbo, ligger rundt 50 karbohydrater + - til dagen. 16 år Trener litt Sitter i ro et par timer på dagen (Skole) 60 kg 165 cm Anonymous poster hash: e6c6d...17c
Pringle Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Det er en grunn til at slike kalkulatorer ikke gir verdier for 16-åringer. Du er fremdeles i utvikling. Du er dermed så ung at du ikke bør slanke deg (uten medisinsk oppfølgning), og i tillegg normalvektig, så du trenger uansett ikke å slanke deg. Man skal heller ikke "fort ned i vekt" om man velger å slanke seg ("fort" kan også bety forskjellige ting for forskjellige mennesker), kroppen har ikke godt av det, og det er lett å "sprekke" om man spiser for lite eller for annerledes enn man er vant til og liker.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Det er en grunn til at slike kalkulatorer ikke gir verdier for 16-åringer. Du er fremdeles i utvikling. Du er dermed så ung at du ikke bør slanke deg (uten medisinsk oppfølgning), og i tillegg normalvektig, så du trenger uansett ikke å slanke deg. Man skal heller ikke "fort ned i vekt" om man velger å slanke seg ("fort" kan også bety forskjellige ting for forskjellige mennesker), kroppen har ikke godt av det, og det er lett å "sprekke" om man spiser for lite eller for annerledes enn man er vant til og liker. Jeg har en god del fett å gå på for å si det slik! Anonymous poster hash: e6c6d...17c
Gjest constance90 Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg har en god del fett å gå på for å si det slik! Anonymous poster hash: e6c6d...17c Du er helt perfekt. Kutt ut godteri og søtsaker om det er så viktig for deg. Men du trenger absolutt ingen slankekur eller å telle kalorier. Nyt ungdomstiden heller
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Du er helt perfekt. Kutt ut godteri og søtsaker om det er så viktig for deg. Men du trenger absolutt ingen slankekur eller å telle kalorier. Nyt ungdomstiden heller Setter pris på det altså, men jeg klarer ikke akkurat å nyte ungdomstiden min i denne kroppen. Klarer ikke en gang å gå ut for å være med venninene mine etter at jeg la på meg. Anonymous poster hash: e6c6d...17c
Gjest constance90 Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Setter pris på det altså, men jeg klarer ikke akkurat å nyte ungdomstiden min i denne kroppen. Klarer ikke en gang å gå ut for å være med venninene mine etter at jeg la på meg. Anonymous poster hash: e6c6d...17c Alle jenter ser mer på seg selv enn andre. Tilslutt er det ingen som bryr seg om hvordan du ser ut utennom deg selv. Ikke tenk for mye på det
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Du har psykiske problemer og bör bli henvist til psykolog. Du er normalvektig og 16 år, og bör ikke bry deg om kroppen din slik Anonymous poster hash: 9368f...173 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Hva enn du gjør, ikke begynn å telle kalorier. Jeg er ung selv og begynte med dette, og det har resultert i en utrolig kjip spiseforstyrrelse. Man tenker alltid at man har full kontroll, men tro meg, kaloriene kommer til å ta over kontrollen. Kutt heller ut godteri og brus. Du er absolutt IKKE overvektigAnonymous poster hash: 157b2...280 1
Gjest Ketchupjenta Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 (endret) Du er normal Endret 8. august 2014 av Ketchupjenta
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Du har psykiske problemer og bör bli henvist til psykolog. Du er normalvektig og 16 år, og bör ikke bry deg om kroppen din slik Anonymous poster hash: 9368f...173 Ja, gjør det. Hva enn du gjør, ikke begynn å telle kalorier. Jeg er ung selv og begynte med dette, og det har resultert i en utrolig kjip spiseforstyrrelse. Man tenker alltid at man har full kontroll, men tro meg, kaloriene kommer til å ta over kontrollen. Kutt heller ut godteri og brus. Du er absolutt IKKE overvektigAnonymous poster hash: 157b2...280 For sent dessverre. Anonymous poster hash: e6c6d...17c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Ikke tenk på kalorier. Bare hold deg i aktivitet og spis sunn mat. Godteri og usunn mat kan du unne deg i helgen. Spis mye egg, skinke, fisk, kylling, grønnsaker også videre. Dette er proteinrik mat som metter godt. Du kan trene litt lette vekter om du føler deg slapp i kroppen. Da vil kroppen stramme seg opp, ergo; du vil se bedre ut selv om vekta kanskje forblir den samme. Anonymous poster hash: 9f84e...da5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Ja, gjør det. For sent dessverre.Anonymous poster hash: e6c6d...17c Les reglene på kg.Anonymous poster hash: 157b2...280
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Les reglene på kg.Anonymous poster hash: 157b2...280 Tråden handler jo ikke om det. Den handler om hvor mange kalorier/karbo jeg må innta for å gå ned i vekt.. Anonymous poster hash: e6c6d...17c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Ja, og du sier du er spiseforstyrret. Ergo, du har ingenting her å gjøre. Tråden handler jo ikke om det. Den handler om hvor mange kalorier/karbo jeg må innta for å gå ned i vekt..Anonymous poster hash: e6c6d...17c Anonymous poster hash: 157b2...280
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Anonymous poster hash: 157b2...280 Er du serriøs nå? Jeg er ikke spiseforstyrret, jeg har en spiseforstyrrelse, og jeg jobber for å komme ut av den. Er på god vei faktisk. Så du mener altså at folk med en mental lidelse ikke har noe her å gjøre? Fysj av meg for en oppførsel Anonymous poster hash: e6c6d...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå