AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Har fått meg MacBook og det er mye jeg ikke skjønner enda. Og en av disse tingene er: hvorfor er det ikke mapper for "bilder" "video" og "filer"? Og hvordan kan jeg få dette?Anonymous poster hash: f9ae9...212
dillyduzit Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Du har vel hatt Windows antar jeg? På mac har du Finder som en dokumentmappe med absolutt alle filer, dvs, datamaskin, hardisk, dokumenter, nedlastninger etc. Du har også en egen mappe for bilder, men jeg råder deg sterkt til å lage en ny mappe inne på dokumenter kun for bilder og evnt for andre ting. Anbefaler også å sjekke ut denne videoen:
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Fant det ut.Anonymous poster hash: f9ae9...212
Maximillian Cohen Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 For andre som måtte lure: Åpne Finder, trykk cmd + "komma", velg Sidepanel og huk av for hva du vil skal vises i sidepanelet.
Maximillian Cohen Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Du har også en egen mappe for bilder, men jeg råder deg sterkt til å lage en ny mappe inne på dokumenter kun for bilder og evnt for andre ting. Hvorfor det?
Maximillian Cohen Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Ja, klart det er, men jeg ser ingen fordeler med dette fremfor det å bruke mappen som allerede er tiltenkt denne oppgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå