AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg har datet en fyr i et par måneder nå og har (desverre...) begynt å få litt følelser for han. Problemet er at jeg er så usikker på han. Klarer ikke tolke han i det hele tatt. Det hender han sier ting som hinter mot at han er ute etter å se hva som skjer og at vi kanskje kan bli et par etterhvert hvis alt klaffer. Han gir meg masse komplimenter, sier han savner meg når vi ikke er sammen, at han liker meg veldig godt osv. Men samtidig kan han plutselig finne på å fortelle om hvor god eksen hans var i senga (!) og si til vennene hans at jeg er "playdaten" hans.... (Playdate?!). Og senest for et par dager siden snakket han om en venn av han som er i ferd med å bli sammen med en alenemor (jeg har også et barn fra tidligere forhold, han er barnløs), og han syntes vennen var helt idiotisk og dum som vurderte å bli sammen med noen med barn.. (!). Altså.. Hva skal jeg tolke av dette da mener dere? Noen som har innspill? Anonymous poster hash: 3b8e9...b65
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Friendzone... Anonymous poster hash: 1f33e...994
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Douchebag. Du finner lett en bedre mann enn dette. 5
Annie Hall Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Spør han. Spør hva han tenker om forholdet deres. Og da mener jeg forhold i ordets videste forstand. Spør om han tenker at det kan bli noe mer mellom dere. Og si gjerne at du merker at du begynner å få følelser for han. Du kan jo også si at dette ikke betyr at dere skal stresse med noe, men om han ikke er åpen for at det kan utvikle seg til noe mer, så trenger du å vite det. Om du er ute etter noe mer og han ikke er det, så er han bortkasta tid for deg. Så da er det bedre å avslutte det nå slik at du kan møte noen andre som vil samme sted som deg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Senest for et par dager siden snakket han om en venn av han som er i ferd med å bli sammen med en alenemor (jeg har også et barn fra tidligere forhold, han er barnløs), og han syntes vennen var helt idiotisk og dum som vurderte å bli sammen med noen med barn.. (!). Er ikke så mye rom for mistolkning her. Dropp denne raringen og let videre. Anonymous poster hash: 3fa15...1e2 2
lillsunshine Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg har datet en fyr i et par måneder nå og har (desverre...) begynt å få litt følelser for han. Problemet er at jeg er så usikker på han. Klarer ikke tolke han i det hele tatt. Det hender han sier ting som hinter mot at han er ute etter å se hva som skjer og at vi kanskje kan bli et par etterhvert hvis alt klaffer. Han gir meg masse komplimenter, sier han savner meg når vi ikke er sammen, at han liker meg veldig godt osv. Men samtidig kan han plutselig finne på å fortelle om hvor god eksen hans var i senga (!) og si til vennene hans at jeg er "playdaten" hans.... (Playdate?!).Og senest for et par dager siden snakket han om en venn av han som er i ferd med å bli sammen med en alenemor (jeg har også et barn fra tidligere forhold, han er barnløs), og han syntes vennen var helt idiotisk og dum som vurderte å bli sammen med noen med barn.. (!). Altså.. Hva skal jeg tolke av dette da mener dere? Noen som har innspill?Anonymous poster hash: 3b8e9...b65 Ånei. Kaller deg playdate og så kommer med dette her. Jeg tror nok at han ser på deg som mest sexvenn nå ja. Det virker som han kanskje fortalte om vennen sin for å avklare på en feig måte hvor han er. Du kan jo alltids spørre rett ut hva han tenker, men etter slik oppførsel hadde iallfall ikke jeg orket å styre på med han der. 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Han player deg. Ditch ham med en gang. Duden virker som en stor douche! Anonymous poster hash: 52a87...93e 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Jeg har datet en fyr i et par måneder nå og har (desverre...) begynt å få litt følelser for han. Problemet er at jeg er så usikker på han. Klarer ikke tolke han i det hele tatt. Det hender han sier ting som hinter mot at han er ute etter å se hva som skjer og at vi kanskje kan bli et par etterhvert hvis alt klaffer. Han gir meg masse komplimenter, sier han savner meg når vi ikke er sammen, at han liker meg veldig godt osv. Men samtidig kan han plutselig finne på å fortelle om hvor god eksen hans var i senga (!) og si til vennene hans at jeg er "playdaten" hans.... (Playdate?!). Og senest for et par dager siden snakket han om en venn av han som er i ferd med å bli sammen med en alenemor (jeg har også et barn fra tidligere forhold, han er barnløs), og han syntes vennen var helt idiotisk og dum som vurderte å bli sammen med noen med barn.. (!). Altså.. Hva skal jeg tolke av dette da mener dere? Noen som har innspill?Anonymous poster hash: 3b8e9...b65 eeh.. han her høres skremmende lik ut han jeg holder på med :/ Er dere på østlandet? Han er rundt 30? Anonymous poster hash: 63c4d...2d1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Han hadde eg kutta ut. Kjapt!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Han hadde eg kutta ut. Kjapt! Men du hev jo ikkje børn? Anonymous poster hash: 1f33e...994
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor noen jenter bruker tid på sånne idioter som det der. Jeg mener.. Hva er greia? Anonymous poster hash: 906fa...ea9 1
Inwe Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Virker som han holder deg på gress, eller bruker deg for å få seg noe. Men vi kan virkelig ikke vite hva denne gutten tenker, så eneste måten å finne ut det på er å SPØRRE (og håpe på et ærlig svar).
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Men du hev jo ikkje børn?Anonymous poster hash: 1f33e...994 Jo, eg har born
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Når du ikke har kuttet han ut allerede etter de utsagnene hans, så viser du at du finner deg i å bli dårlig behandlet. Anonymous poster hash: e22b6...423
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Ts her. Takk for alle svar! Ok, så jeg tok det opp med han.. Og han beklaget veldig at han hadde formulert seg på den måten og sa at det var en misforståelse hvis jeg trodde han siktet til at han syntes det generelt var dumt å bli sammen med noen med barn, han siktet mer til at denne kompisen ikke var egnet som potensiell stefar.. og han hadde tullet når han omtalte meg som playdate. Og ang eksen hans, så hadde han visst ikke tenkt på at jeg kanskje reagerte på at han omtalte henne som god i senga... akkurat der mangler han bare noen antenner. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Lurer på om jeg skal gi han en sjangse til for å rette opp inntrykket eller om jeg skal blåse i det... Anonymous poster hash: 3b8e9...b65
lillsunshine Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Ts her. Takk for alle svar! Ok, så jeg tok det opp med han.. Og han beklaget veldig at han hadde formulert seg på den måten og sa at det var en misforståelse hvis jeg trodde han siktet til at han syntes det generelt var dumt å bli sammen med noen med barn, han siktet mer til at denne kompisen ikke var egnet som potensiell stefar.. og han hadde tullet når han omtalte meg som playdate. Og ang eksen hans, så hadde han visst ikke tenkt på at jeg kanskje reagerte på at han omtalte henne som god i senga... akkurat der mangler han bare noen antenner. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Lurer på om jeg skal gi han en sjangse til for å rette opp inntrykket eller om jeg skal blåse i det...Anonymous poster hash: 3b8e9...b65 Mulig at han tøyset med playdate og at kommentaren til kompisen var siktet på at kompisen ikke passer som stefar. Det som er viktig er, hva han sa om dere? Kunne han gi noen svar om hva han tenkte om deg og fremtiden? Noe må han jo ha å komme med nå. Kom han bare med vage/uklare hentydinger?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 Dere er knullekompiser. Anonymous poster hash: 76611...775
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #18 Skrevet 9. august 2014 Friendzone... Anonymous poster hash: 1f33e...994 Jenter kan ikke havne i freindzone. De kan havne i fuckbuddy-zone. Anonymous poster hash: 76611...775
Gjest Awzm me Skrevet 9. august 2014 #19 Skrevet 9. august 2014 Hadde ikke giddet å ta meg tiden til å prøve å finne ut av det en gang, hadde bare gått langt, langt vekk fra han. Alt han er sagt er ikke greit for meg, eller noen jeg ville vurdert å ha som kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2014 #20 Skrevet 9. august 2014 Jeg har datet en fyr i et par måneder nå og har (desverre...) begynt å få litt følelser for han. Problemet er at jeg er så usikker på han. Klarer ikke tolke han i det hele tatt. Det hender han sier ting som hinter mot at han er ute etter å se hva som skjer og at vi kanskje kan bli et par etterhvert hvis alt klaffer. Han gir meg masse komplimenter, sier han savner meg når vi ikke er sammen, at han liker meg veldig godt osv. Men samtidig kan han plutselig finne på å fortelle om hvor god eksen hans var i senga (!) og si til vennene hans at jeg er "playdaten" hans.... (Playdate?!). Og senest for et par dager siden snakket han om en venn av han som er i ferd med å bli sammen med en alenemor (jeg har også et barn fra tidligere forhold, han er barnløs), og han syntes vennen var helt idiotisk og dum som vurderte å bli sammen med noen med barn.. (!). Altså.. Hva skal jeg tolke av dette da mener dere? Noen som har innspill?Anonymous poster hash: 3b8e9...b65 Dere har datet i noen måneder og dere er fremdeles ikke et par??? Jeg ville ha kuttet ham ut hvis jeg var ute etter kjærestestatus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå