AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hei Jeg må gå tilbake til barbering etter å ha tatt brasiliansk voksing en periode (pga stort problem med inngrodde hår og nupper). Etter å ha vokset en stund har jeg fått en del mindre hårvekst. Etter å ha barbert en stund igjen, vil da hårveksten gå tilbake til sånn den var? Eller vil jeg beholde den sparsomme hårveksten? Noen som vet? Anonymous poster hash: 57c4f...901
Prestekragen Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Regner med at den holder seg sånn, du har jo faktisk dratt ut hårene ved roten når du vokser, så det kommer nok ikke tilbake bare fordi du begynner å barbere
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Så bra, da håper jeg på det Anonymous poster hash: 57c4f...901
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Ehm, nei? Håret vil eventuelt komme tilbake som det var før du startet med voksing. Grunnen at det virker som du har mindre hår nå er fordi hår har lengre gro tilbake- periode enn 4-5 uker, så alt håret rekker ikke å komme tilbake imellom voksinger. Men evt. vil de komme tilbake.Anonymous poster hash: e278b...121
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Ehm, nei? Håret vil eventuelt komme tilbake som det var før du startet med voksing. Grunnen at det virker som du har mindre hår nå er fordi hår har lengre gro tilbake- periode enn 4-5 uker, så alt håret rekker ikke å komme tilbake imellom voksinger. Men evt. vil de komme tilbake.Anonymous poster hash: e278b...121 Ehh, kanskje.. Mange får mindre hårvekst etter å ha drevet med voksing. Det varierer.Anonymous poster hash: d8ce7...f19
94happy Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg fikk mye mindre da jeg startet med voksing, men sliter mye med undergrodde hår.
Lizliz Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 prøvd en god skrubb? Jeg var mye plaget med dette før, men etter jeg begynte å bruke skrubben "md face and body scrub" så ser jeg nesten ingenting til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå