AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Skal snart på date nr 3, og jeg har på følelsen at han kommer til å prøve seg på sex. Jeg ønsker egentlig å ha sex med han, men er samtidig litt usikker på hvem han er og hva han styrer med når han ikke dater meg. Derfor vil jeg holde litt igjen, siden jeg tror jeg vil bli mer tiltrukket av han når vi begynner å ha sex. Vil ikke gå på en smell. Jeg er glad i sex og pleier ha det når jeg har lyst, uansett om det er tidlig eller sent i bekjentskapet. Det er lett å si nå at jeg ikke skal ha sex med daten min, men hvordan skal jeg styre meg på daten om han blir veldig koselig og deilig? Har dere vært i lignende situasjoner? Hvordan skal jeg avvise han uten å fornærme han? Jeg vil gjerne at han skal tro at jeg liker han, at jeg er litt kåt på han, og at jeg vil treffe han igjen. Det gjør ikke noe om han blir litt usikker, men jeg vil ikke knekke han helt selvfølgelig. Hvordan blir dere gutter avvist, og hva tenker dere da? Tenker dere at hun ikke er interessert, eller blir dere bare mer interessert i henne (jaktinnstinkt osv.)? Ønsker svar fra gutter og jenter Anonymous poster hash: 5b5f2...bba
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Det her lurer jeg på og! Anonymous poster hash: 9b2cd...4fa
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ikke gå på hjemmedate, vær på en offentlig plass. Da slipper du å si at du vil vente. Anonymous poster hash: 0e78f...967
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Du sier som snt er, at det er for tidlig for deg. Er han noe å samle på så tar han den på strak arm
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg ville vært ærlig og sagt som sant var,at det var for tidlig men at han tente meg. Blir han fornærmet så er han ikke noe å samle på og hva med de gangene du ikke har lyst/sliten/ikke er i form.. Blir han like fornærmet igjen,vil tro det ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Si at du har flere alfa-knullekompiser som du kan ha sex med om du ønsker, men at du vil la han vente for han har forsørger-egenskaper.Anonymous poster hash: 5586e...f15 2
Nettinettet Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Hva gjør du for å bli bedre kjent med han og mer sikker på han? Å se på film sammen og kline gir ikke akkurat så mye nyttig informasjon, og det fører dere egentlig også bare til en mellomsfase med hjemmekos og eventuelt sex som kan vare evig. Hvis dette er en mann du ser for deg for et forhold, så tilbring tid med han ute. Gjerne blant folk dere kjenner ( enten dine venner eller hans venner) og bli kjent med den han egentlig er, ikke den han viser deg at han er. Si at du har behov for å bli bedre kjent med han og kjenne på følelsene underveis før du er klar for å ha sex med han. Du ser på han som en potensiell kjæreste og da er det viktig for det å vente frem til du ser at dere har de rette følelsene for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå