Smørblomst82 Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hei Jeg må seriøst gå ned i vekt nå og holder på å lage meg en plan over trening og kosthold. Er det noen blogger noen kan anbefale? Gjerne noen som har vært overvektig og gått ned i vekt. Og er det noen steder man kan hente noen gode menyer man kan ta utgangspunkt i? Håper på noen positive tilbakemeldinger for nå er jeg ordentlig motivert til å gå ned i vekt. Må bare ha en plan for å komme i gang:)
Galactica Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Trenger du en buddy du kan tenke litt sammen med?
Pringle Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 (endret) En slik plan kan du lage på egenhånd. Det er ikke noe hokus pokus. Den beste menyen for deg er en meny du både kan og vil holde deg til. Ta utgangspunkt i hva du spiser i dag, hva du liker. Spis mindre av det. Det samme med trening, hva liker du å gjøre? Gjør mer av det. Endret 8. august 2014 av Pringle
Camillall Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Heisann! Jeg holder også på å gå ned i vekt etter en periode med stor vektoppgang. Jeg gikk først opp 10 kg og da jeg ble gravid gikk jeg opp 25 kg. Det er nå 5,5 måned siden jeg fødte og 32 kg er borte vekk! Jeg skriver om vektnedgangen min, samt trenings- og kostholdstips på bloggen min www.camillall.blogg.no Camilla
grrwaffmjau Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 kriweb.no, lindastuhaug.blogg.no, dedication.blogg.no, bakekona.blogg.no, tasty-health.se, mattilglede.blogg.no
Smørblomst82 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2014 Heisann! Jeg holder også på å gå ned i vekt etter en periode med stor vektoppgang. Jeg gikk først opp 10 kg og da jeg ble gravid gikk jeg opp 25 kg. Det er nå 5,5 måned siden jeg fødte og 32 kg er borte vekk! Jeg skriver om vektnedgangen min, samt trenings- og kostholdstips på bloggen min www.camillall.blogg.no Camilla å Så bra:) Da skal jeg inn å kikke. kriweb.no, lindastuhaug.blogg.no, dedication.blogg.no, bakekona.blogg.no, tasty-health.se, mattilglede.blogg.no tusen takk:)
Gjest Jon Are Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Heisann! Jeg holder også på å gå ned i vekt etter en periode med stor vektoppgang. Jeg gikk først opp 10 kg og da jeg ble gravid gikk jeg opp 25 kg. Det er nå 5,5 måned siden jeg fødte og 32 kg er borte vekk! Jeg skriver om vektnedgangen min, samt trenings- og kostholdstips på bloggen min www.camillall.blogg.no Camilla Det er en veldig god blogg du har. Jeg har nettopp begynt å følge den , og i dag lagde jeg protein pannekakene du har oppskrift på . Nydelige. Skal anbefale bloggen din til flere:-) Med hilsen fra: Jon Are
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå