Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Hei! Min kjæreste har bursdag på lørdag, det er bare vi to som skal feire, jeg har lyst å finne på noe romantisk/spennende og overraske han skikkelig. Har tenk på å ta han med til byen, bowle, kanskje kino, så spise middag en plass, deretter hjem til en flaske vin, litt dans og til slutt massasje. Men det er det eneste jeg kommer på, og budsjettet vårt kan få problemer pga dette, er det noen som har noen bra forslag til meg? Jeg ville vært veldig, veldig glad for noen ideer..
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Gi han et gavekort på en blowjob, en øl og en sigg. hehe.
Nordlys Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Gjør noe han ikke forventer i det hele tatt! Ta han med på en romantisk piknikk ute i det fri! Ta med god mat og en flaske vin. Finn dere et sted for dere selv, gjerne en sjult liten strand eller et lite vann i skogen. Ta med pledd, noen puter og myggstift- Og litt smågodt ( hans favoritter ), jordbær anbefales! Ikke si noe til ham på forhånd, bare be han om å stille i dertil egnede klær på et bestemt sted. " En skal ikkje sova bort sumarnatta........"
Gjest Ukjent Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Ha hele stue med full av ballonger. (hjert forum) pynt soverom med råde blomster og sitt med en kopp te og kake:)
Cristella Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Hva med å kjøpe gode massasjeoljer og nytt småsexy undertøy? Ta mannen med ut å spise, og når dere kommer hjem kan du rett og slett gi han en kveld med masse deilig massasje, vin, stearinlys og kos? Om han liker denslags, selvsagt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå