AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hvor lenge holdt dere på med/datet dere kjæresten før dere faktisk ble kjærester? Hvordan var prosessen? Var dere plutselig automatisk kjærester, eller snakket dere om det? Hvordan isåfall?Anonymous poster hash: 77904...9c5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Tja, til man blir en 28-29. Etter det er man en peppermø om man ikke funnet seg noen. Vi kvinner er i alle fall det. Aner ikke hva mennene er. Ungkar? De har alltid så mye finere navn på alt... Anonymous poster hash: 9f266...79e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Tja, til man blir en 28-29. Etter det er man en peppermø om man ikke funnet seg noen. Vi kvinner er i alle fall det. Aner ikke hva mennene er. Ungkar? De har alltid så mye finere navn på alt...Anonymous poster hash: 9f266...79e Hæ? TS, det er veldig individuelt, men noen mnd vil jeg tro er vanlig. Kommer an på hvor mye dere ser hverandre. Sees dere hver dag, finner dere jo fortere ut av det, om ikke, ja så lengre tid, alt fra to til seks mnd er kanskje innafor normalen, men så har du alt utenfor normalen hehe... Om du føler dere er kjærester, og lurer, spør! Anonymous poster hash: a4832...d1f 1
Fionnuala Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 For oss tok det vel 4 mnd ca, da snakket vi om hva vi begge ville og definerte oss fra der som kjærester. Da hadde vi snakket om det en gang tidligere og visste begge at vi var eksklusive.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Med eksen tok det 6 måneder. Vi ble til slutt sammen fordi han mer eller mindre stilte meg overfor et ultimatum. Jeg var aldri forelsket i ham, men var samtidig redd for å kaste bort en gutt som tross alt var snill og grei, så jeg håpet at følelsene ville komme etter hvert. Uansett, dette med hvor lang tid det tar er utrolig inviduelt. Noen blir kjærester etter en uke, noen holder på i mange måneder før de finner ut av hva de vil. Det viktigste er å følge sin egen magefølelse, ikke å nødvendigvis måtte kopiere hva andre gjør. Anonymous poster hash: 5cde8...610
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Vi har datet siden november, og har fortsatt ikke definert oss som noe som helst... Men det er litt avstand mellom oss, så er ikke så ofte vi sees. I sommer har vi vært på en ferietur sammen, og vi skal snart sees igjen Det eneste som hadde vært greit med å avklare om vi er kjærester eller ikke, er å vite at han ikke ser seg om etter noen andre (noe jeg egentlig stoler på at han ikke gjør nå heller), samt å ha noe å svare når folk rundt spør om vi er sammen Anonymous poster hash: fbba9...e65
Ms. Steele Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Vi datet nok fire-fem ganger over en måneds tid. Siden begge er helt vekk i hverandre av forelskelse så falt det seg naturlig å kalle hverandre for kjæresten sin etter kort tid Gjorde i grunnen kjæresteting fra første date :fnis:
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Tja, til man blir en 28-29. Etter det er man en peppermø om man ikke funnet seg noen. Vi kvinner er i alle fall det. Aner ikke hva mennene er. Ungkar? De har alltid så mye finere navn på alt... Anonymous poster hash: 9f266...79e What? Anonymous poster hash: 5de5a...4fd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Med eksen tok det 6 måneder. Vi ble til slutt sammen fordi han mer eller mindre stilte meg overfor et ultimatum. Jeg var aldri forelsket i ham, men var samtidig redd for å kaste bort en gutt som tross alt var snill og grei, så jeg håpet at følelsene ville komme etter hvert. Uansett, dette med hvor lang tid det tar er utrolig inviduelt. Noen blir kjærester etter en uke, noen holder på i mange måneder før de finner ut av hva de vil. Det viktigste er å følge sin egen magefølelse, ikke å nødvendigvis måtte kopiere hva andre gjør. Anonymous poster hash: 5cde8...610 Kom følelsene da? Anonymous poster hash: 5de5a...4fd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Kom følelsene da? Anonymous poster hash: 5de5a...4fd Nei, de kom dessverre aldri. Vi var kjærester i ett år før vi gjorde det slutt. Var ikke lei meg en eneste dag etter bruddet, bare utrolig lettet. Tydelig tegn på at det ikke var riktig Anonymous poster hash: 5cde8...610
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 3 mnd med eksen, 1,5 - 2 mnd med min samboer Det har vell blitt sånn at begge gangene har de spurt om de kan få kalle meg kjæresten sin når folk spør Med eksen var det på vei hjem fra tur etter krosseren hans, min nåværende samboer var det etter en kosestund i sengen Anonymous poster hash: 76faa...458
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 Ifølge det som er blitt svart hittil virker det som om det i gjennomsnitt tar 2-4 mnder. Er det flere som har brukt lenger tid enn det? Anonymous poster hash: 5c12d...4ec
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Fra dag to til ett år. Anonymous poster hash: 88fcf...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå