AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Har alltid fått det inn på konto til kl 8. Utbetalingsdato er idag i August siden den 10 er på en søndag. Vet også at det er "omregning" i August etter nytt skatteoppgjør. Men i følge kalkulatoren på Husbanken.no har jeg forrsatt rett på bostøtte, om noe mindre bare. Flere som ikke har fått? Anonymous poster hash: bf6ad...7b3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ring og spør kommunen din. Eller gå ned og prat med kommunen din i skranken deres. Jeg fikk. Jeg fikk mindre enn jeg har fått før, men jeg fikk. Like etter 0700 pep mobilen min, "du har fått penger på konto...." (den gjør det med en gang jeg får inn penger på konto). Anonymous poster hash: 6a572...354
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg også får sms ved innbetaling. Håper virkelig jeg får bostøtte videre. At det er feil i banken eller noe. Har Sparebank 1 jeg. Anonymous poster hash: d6fbb...8f5
KikiEco Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg har fått, men har fått mindre enn tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg har ikke fått, og siden jeg og mannen har gått fra hverandre og jeg sendte inn ny søknad forrige mnd så har jeg virkelig rett på bostøtte! Men jeg har opplevd at jeg har fått pengene på mandag når den 10 er på søndag. Jeg regner med at utbetalingene er forskjellige fra kommune til kommune kanskje? Anonymous poster hash: f7b52...2d7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Men jeg har opplevd at jeg har fått pengene på mandag når den 10 er på søndag. Jeg regner med at utbetalingene er forskjellige fra kommune til kommune kanskje? Anonymous poster hash: f7b52...2d7 Utbetalingsdatoer står på husbankens nettsider. For august måned var det i dag. Når leverte du søknaden din? Ble den levert senere enn 14 juli, får du ikke pengene (om du har rett på dem) før i september. Anonymous poster hash: fbaa6...f2e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg trodde også at jeg skulle få dem går, men ingenting. Skulle jeg levere ny søknad? Jeg fikk jo beskjed om at jeg ikke trengte å levere søknad for hver gang. Dette suger. Jeg trengte virkelig de 4000 kronene.Anonymous poster hash: 86f5e...6e2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Utbetalingsdatoer står på husbankens nettsider. For august måned var det i dag. Når leverte du søknaden din? Ble den levert senere enn 14 juli, får du ikke pengene (om du har rett på dem) før i september. Anonymous poster hash: fbaa6...f2e Det var da veldig merkelig.. Ny søknad sendt jeg i slutten av juni! Lenge før den 14.. Jaja, får ta meg en telefon på mandag da. Anonymous poster hash: f7b52...2d7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Det var da veldig merkelig.. Ny søknad sendt jeg i slutten av juni! Lenge før den 14.. Jaja, får ta meg en telefon på mandag da. Anonymous poster hash: f7b52...2d7 Fikk du skatteoppgjøret i juni? Måneden etter at skatteoppgjøret er klart blir de nye opplysningene brukt til å beregne bostøtten, dvs i juli måned beregnet de hvor mye du skulle ha fått i går. Anonymous poster hash: fbaa6...f2e 1
mill@ Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har fått, for i følge bostøttekalkulatoren og med de nye tallene fra skatteoppgjøret har jeg rett på litt i bostøtte enda.
Adhara Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner + svar. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå